icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو جیلی با هلدینگ ناصح به بازار ایران می آید

جیلی با هلدینگ ناصح به بازار ایران می آید

طبق اخبار بدست آمده هلدینگ ناصح صاحب امتیاز برند هایی همچون ایرتویا و نگین خودرو با کمپانی جیلی در خصوص واردات محصولات این شرکت به توافق رسیده است.

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

همکاری ناصح و جیلی

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"هلدینگ ناصح در حال حاضر بزرگترین شرکت در زمینه واردات خودرو محسوب می شود که گراننده آن خانواده معروف حدادزاده می باشد. این هلدینگ با واردات محصولات نظیر تویوتا و رنو خود را بعنوان بزرگترین هلدینگ در زمینه واردات خودرو معرفی کرده است. حالا خبر رسیده ظاهر این شرکت قصد دارد امپراطوری خود را گسترده تر نمایند و با ورود محصولات برند جلیی عمل به یکی از بازیگران اصلی واردات بازار ایران تبدیل شود.

اما داستان عرضه محصولات برند جیلی در ایران  پیشنه عجیب و غریبی دارد. در گذشته نه چندان دور خانواده گرامی ها با شرکت جیلران  واردات و عرضه برخی از محصولات جیلی نظیر  امگرند 7 و غیره را در دست داشته و بعنوان نماینده رسمی محصولات این شرکت محسوب می گردیدند. اما پس از ناموفق بودن این شرکت در زمینه عرضه محصولات جیلی ،این خودرو سازان بم بود که با تولید خودروی جیلی GC6 عملا برند جیلی در ایران را در دست گرفت . این شرکت در نمایشگاه های مختلف شاسی بلند جیلی NL3 را بعنوان محصول بعدی خود معرفی کرد و در آخرین حضور خود در نمایشگاه مشهد اعلام کرد این شاسی بلند خوش ظاهر  را در سال آینده عرضه خواهد نمود.

در نهایت امروز خبر رسیده است که این هلدینگ ناصح خواهد بود که از سال آینده با عرضه جیلی NL3 و جیلی GC9 عملا بعنوان نمانیده محصولات وارداتی جیلی در ایران خواهد بود و خودروسازان بم فقط در عرضه محصولات تولیدی این برند فعالیت خواهد کرد. حالا باید منتظر ماند که آیا خودروسازان بم به این خبر واکنش نشان خواهد داد یا خیر.

در آخر یادآور می شویم که خودروسازی جیلی یکی از بزرگترین خودروسازان چینی محسوب می گردد که در حال حاضر صاحب امتیاز برند ها معروف دنیا نظیر ولوو بوده و به تازگی قصد دارد سهام شرکت دایلمر –بنز آلمان را نیز خریداری نماید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب