icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو حذف ضرورت پیش پرداخت از فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا

حذف ضرورت پیش پرداخت از فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا

بر اساس دستور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت علاوه بر اینکه پیش ثبت‌نام جهت خرید خودرو در طرح ویژه فروش عید سعید فطر تا ۱۴ خردادماه ۹۹ ادامه دارد، خودروسازان حق دریافت هیچگونه وجهی را جهت حضور در قرعه‌کشی از متقاضیان نخواهند داشت.

چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-با دستور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش ثبت‌نام متقاضیان در طرح فروش ویژه خودرو در ایام عید سعید فطر، تا چهارشنبه 14 خرداد 99 ادامه دارد.

علاوه بر این، خودروسازان حق دریافت هیچگونه وجهی از متقاضیان جهت حضور در قرعه‌کشی را نخواهند داشت.

گفتنی است، بر اساس تغییر در برنامه زمان‌بندی فروش 25 هزار دستگاه خودرو، بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام و بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی کمیته خودرو، قرعه‌کشی با نظارت دستگاههای امنیتی و نظارتی و در حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی، صورت پذیرفته و صرفا حائزین شرایط مطابق با قرعه‌کشی انجام شده، ملزم به پرداخت وجه خودرو خواهند بود.

لذا در هیچ یک از مراحل ثبت‌نام، متقاضیان خرید خودرو ملزم به پرداخت وجه نخواهند بود و واریز 100 درصد وجه خودرو تنها از سوی افرادی صورت خواهد پذیرفت که بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، حائز شرایط تشخیص داده شوند.

یادآور می‌شود شرط نداشتن پلاک فعال و خرید خودرو ظرف 36 ماه گذشته، از جمله شروط اصلی ده‌گانه تعیین شده از سوی کمیته خودرو جهت شرکت در قرعه‌کشی مذکور است.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

rostamihm 1399/3/8
23:1:47

با حذف کردن ارائه چک صیادی وعدم واریز مبلغ برای ثبت‌نام خودرو هر کسی شرایطش را داره،ثبت نام میکنه به این امید که اسمش تو قرعه کشی در بیاد و اگر پول نداشت امتیازش رو با یه مبلغی بفروشه . به نظر میاد درحال حاضرکسانی هم که به خودرو نیازی ندارند با توجه به شرایط آسان خودروسازان و سود خوب بخت خودش را در قرعه کشی ملی خودروسازان جستجو میکنه و به نظر میاد این راهکار وزارت صمت فقط تعداد دلالان را زیاد میکنه بهتر بود وزارت صمت اختلاف قیمت کارخانه و بازار راکمتر کنه تا افراد باتوجه به این اختلاف جهت ثبت نام ترقیب نشوند. با توجه به تعداد زیاد متقاضی شرکت در قرعه کشی امکان دراختیار گرفتن خودروها توسط مصرف کننده واقعی تقریبا صفر درصد میباشد وبا این راهکارامکان کم کردن فاصله کارخانه و بازار میسر نخواهد شد بهتربود با دریافت پیش پرداخت یک روز قبل از قرعه کشی فقط مصرف کننده واقعی جهت ثبت نام اقدام کند در حال حاضر حتی کسانی که قادر به واریز یک سوم پول خودرو نیستند بخت خودشون را ازمایش میکنند و حواله های آن را در بازار به فروش می رسانند به نظر میرسد با این اقدامات ، دولت فقط تعداد کسانی که دراین بازار به دنبال سود هستند افزایش بدهد،وبا این کار دولت مصرف کننده واقعی عملا هیچ سودی نخواهد برد. این راهکار قیمت دستوری وبگیرو ببند و پلمپ پارکینگها فقط مدت کمی میتونه بازار را ارام کنه و صددرصد بازار دوباره به دلیل متقاضی زیاد هیجانی خواهدشد.

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب