icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو حضور کدام برندهای در نمایشگاه خودروی تهران 96 قطعی شده است؟

حضور کدام برندهای در نمایشگاه خودروی تهران 96 قطعی شده است؟

ستاد برگزار کننده نمایشگاه خودروی تهران از قطعی شدن 48 برند خودروی در این نمایشگاه خبر داد.

سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" نمایشگاه خودروی تهران سال گذشته بعد از 10 سال مجددا برگزار گردید و با استقبال شرکت های مرتبط ،مردم و فعالان این صنعت قرار گرفت بطوریکه بدلیل حضور شرکت های مطرح حدود 1 میلیون 500 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. همین امر موجب گردیده که برند های خودرو که پس از برجام فعال تر شده اند با انگیزه بیشتری قصد داشته باشند در نمایشگاه خودروی تهران 96 نیز شرکت نمایند. همچنین در طول سال گذشته بحث حضور برند های جدید نظیر بورگوارد ،سئات و فولکس واگن هم جدی تر شده و احتمالا در نمایشگاه امسال شاهد خودروهای جدید و بروز دنیا خواهیم بود.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری این نمایشگاه تا امروز حضور 48 برند خودروی نظیر سیتروئن، چانگان، کیا، ولوو، برلیانس، رنو، میتسوبیشی، دی.اس، مزدا، Faw، سانگ یانگ، لوکسژن، پژو، هایما، فوتون، بنز، هیوندای، بی وای دی، چری، ام.وی.ام، بورگوارد، بایک، کاماز، فولکس واگن، اسکانیا و … در این نمایشگاه قطعی شده و احتمالا تا زمان برگزاری این تعداد نیز افزایش یابد.

نمایشگاه خودروی تهران در سال گذشته در بهمن ماه برگزار گردید اما شرکت های خودروی بدلیل نزدیک بودن به زمان عید نوروز درگیر مسائلی مختلف بوده و به زمان برگزاری ایراد وارد کرده بودند . از همین رو این ستاد تصمیم گرفت که نمایشگاه امسال را در پاییز برگزار نماید.

قابل ذکر است نمایشگاه سال گذشته در فضایی بالغ بر 80 هزار متر مربع برگزار گردید و در کنار خودروسازها ،صنایع وابسته هم حضور داشتند اما امسال بدلیل استقابل برند های خودرو احتمال افزایش برند های جدید ،صنایع وابسته از این نمایشگاه حذف گردید.

نمیشگاه خودروی تهران 96 امسال در تاریخ 6 الی 10 آذر ماه برگزار خواهد شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب