icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو حواله فروشی محصولات بیسو در بازار آغاز شد

حواله فروشی محصولات بیسو در بازار آغاز شد

با چرخی در سایت های خرید و فروش خودرو با قیمت های نجومی فروش حواله محصولات بیسو برخورد خواهید کرد.این بدان معناست حواله فروش به محصولات بیسو رسیده است.

پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

بازار این روزها خودروی کشور حال و هوای عجیبی دارد بطوریکه مردم برای خرید خودروی مورد علاقه خود بدلایل مختلف سردرگم هستند. یکی از مواردی که باعث این آشوب شده است دلال بازی و خرید و فروش حواله خودروهایی است که هنوز وارد بازار نشده اند . این امر از آنجایی نشات می گیرد که عده با برخوراری از پول های زیادی در حساب هایشان به دنبال سود های سرشار هستند. این عده با آغاز فروش خودروت وسط شرکت های مختلف فارغ از نوع و برند محصول اقدام به پیش خرید های زیادی می کنند و سپس در بازار شروع به فروش حواله می کنند.این شغل کاذب نه چندن جدید بدون مشکلی سود های سرشاری به همراه خواهد داشتو  این در حالی است خود برخی شرکت تولید کننده خودرو هنوز طعم شیرین سودهی را نچشیده اند.

حواله فروش بیسو

سیف خودرو که به تازگی به جمع خودروسازان داخلی کشور پیوسته است مدتی است که پیش فروش محصولات بیسو را با قیمت غیر قطعی آغاز کرده است.محصولات این شرکت قرار است که از اواخر بهار سال آینده وارد بازار شود .از آنجایی که سیف خودرو برای تولید محصولات بیسو خطوط تولید مرتب خودرو را به خدمت گرفته این اطمینان را در نزد مشتریان بوجود آورده است که در زمان مقرر می تواند خودروهای پیش فروش شده را بدست مشتریان برساند. همین امر موجب گردید که حواله داران محصولات بیسو دست به کار شده و قیمت های نجومی را برای فروش حواله محصولات بیسو در نظر بگیرند. قیمت های در نظر گرفته شده مختلف است بطوریکه  هم اکنون حواله بیسو T5 با قیمت هایی از 110 تا 140 میلیون تومان خرید و فروش می شود. این در حالی است که شرکت سیف خودرو در زمان ثبت نام این خودرو مبلغ 90 میلیون تومان را از مشتریان اخذ نموده بود. این حالت برای کراس اوور بزرگتر بیسو T5 هم وجود دارد. در حالی که سیف خودرو مبلغ پیش دریافت این خودرو را 125 میلیون تومان در نظر گرفته بود ،حواله خودروی فوق با قیمت های نزدیک به 180 میلیون برای فروش گذاشته شده است.

جالب است بدانید که قبل از اعلام رسمی آغاز تولید بیسو توسط سیف خودرو در نمایشگاه خودروی تهران ،چندان استقبالی از خرید حواله ها بیسو  نشده بود اما با اعلام این خبر و حضور خودروهای تولیدی در ایران در غرفه این شرکت واقع در نمایشگاه خودروی تهران به ناگهان قیمت حواله ها در بازار افزایش یافت.

در انتها یادآور می شویم کسانی که علاقمند به خرید محصولات بیسو هستند عجله نکنند چرا که سیف خودرو در دوره های زمانی کوتاه شرایط پیش فروش این خودروها را اعلام می کند.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

ناصر خدایاری شوطی 1398/4/28
8:37:16

می خواستم یک دستگاه ماشین بی سو 5 بخرم لطفا راهنمایی بفرمایید.

آخرین مطالب