icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خبر خوب برای خریداران هن تنگ و ساوانا

خبر خوب برای خریداران هن تنگ و ساوانا

عظیم خودرو از مدتی قبل ،پیش فروش دو شاسی بلند فوتون ساوانا و هن تنگ را آغاز کرده است .اما بدلیل وجود مشکلات خارج از حیطه اختیارات این شرکت ،باعث گردیده این محصولات بدست متشریان نرسد.

شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-عظیم خودرو در حالی اقدام به پیش فروش این دو خودروی جدید بازار نموده که با گذشت مدتی زیادی هنوز نتوانسته است که محصولات فوق را بدست مشتریان برساند.از همین رو مشتریان این شرکت با دل نگرانی هایی بابت تحویل یا عدم تحویل خودروی خریداری شده روبرو بودند.

اما امروز استاندارد لرستان در خصوص راه اندازی خط تولید عظیم خودرو تا 18 شهریور ماه خبر داد. وی در بخشی از سخنانش با اشاره به آخرین وضعیت خودروسازی بروجرد، تصریح کرد: خودروسازی بروجرد قبلاً تحت عنوان زاگرس خودرو محصولات خود را تولید و وارد بازار می‌کرد که به دلایل مختلفی در سال‌های گذشته شاهد تعطیلی این واحد تولیدی بودیم اما با ورود گروه خودروسازی عظیم خودرو و سرمایه‌گذاری در این واحد تولیدی اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته است.

امیری بیان کرد: عظیم خودرو بیش از 120 میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه‎گذاری کرده و بر اساس اعلام سرمایه‌گذار پروژه 18 شهریورماه اولین خودروی این مجموعه به بازار عرضه خواهد شد و شاهد افتتاح این واحد تولیدی بزرگ خواهیم بود.

از آنجا که عظیم خودرو طی یک سال اخیر، 3 برند ساوانا ،هن تنگ و ماهینداری هند را معرفی کرده است مشخص نیست که اولین خروجی خط تولید این شرکت مربوط به کدامیک از محصولات پیش فروش شده است. از آنجا که عظیم خودرو در زمان رونمایی  فوتون ساوانا در تابستان سال گذشته ،عنوان کرده بود مقدمات تولید این خودرو در ایران مهیا شده است به نظر می رسد اولین خروجی خط تولید این خودروساز جدید کشور شاسی بلند ساوانا باشد.

لذا باید منتظر ماند تا مشخص شود همای سعادت بر شانه کدامیک از مشتریان عظیم خودرو خواهد نشست.البته قابل ذکر از طی اخبار منتشر شده از ابتدای مهرماه تغییراتی در تیم مدیریتی این شرکت رخ خواهد داد که از این رو باید شاهد اتفاقات جدید و مثبتی در این شرکت باشیم.

بهتر است بخوانید:

معرفی کامل فوتون ساوانا ،قدرتمند اما نه چندان زیبا

 

هن تنگ X7 :مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه باید بدانید

 

اینستاگرام پردیس خودرو  برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز خودرو ایران و جهان و همچنین مشاهده ویدئو های جذاب اینستاگرام "یک و دو" را دنبال کنید

تلگرام پردیس خودروبرای اطلاع از قیمت روز خودرو ،جدیدترین شرایط فروش و اطلاع از اخرین اخبار ما را در تلگرام دنبال نماید.

برچسب ها:

تولید خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب