icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خبر خوش برای مالکان وسائل نقلیه‌ای که جریمه بالاتر از یک میلیون تومان دارند

خبر خوش برای مالکان وسائل نقلیه‌ای که جریمه بالاتر از یک میلیون تومان دارند

فرمانده انتظامی پایتخت از تشکیل واحد رسیدگی به اعتراضات مالکان خودروها و موتور سیکلت‌های توقیفی که به دلیل جرائم بالا متوقف شده‌اند خبر داد که امکان پرداخت اقساطی این جرائم را مهیا می کند.

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-سردار حسین رحیمی در نشست خبری امروز خود با اعلام خبر تشکیل واحد رسیدگی به اعتراضات مالکان وسائل نقلیه‌ توقیف شده با جریمه بالاتر از یک میلیون تومان اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۱۵ هزار خودرو و ۲۰ هزار موتورسیکلت که دارای جریمه بالایی هستند توقیف شده‌اند و با توجه به اینکه این بسیاری از این وسائل نقلیه وسیله امرار معاش مالکان آن‌ها بوده و بعضاً قادر به پرداخت این جریمه‌ها به صورت یکجا نیستند، مقرر شد واحد رسیدگی به این موضوع تشکیل شود.

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: این واحد رسیدگی با اخذ تعهد از مالکان، امکان پرداخت اقساطی جرائم ثبت شده را فراهم کرده تا این افراد بتوانند خودروها و وسائل نقلیه توقیفی خود را با بهره‌مندی از این تسهیلات، آزاد کنند.

وی با بیان اینکه این واحد برای کمک به این دسته از شهروندان راه‌اندازی شده است گفت: در این واحد تنها امکان پرداخت اقساطی جرائم رانندگی فراهم می‌شود و پلیس بر اساس قانون، قادر به تخفیف یا بخشش جریمه‌های ثبت شده نیست.

به گفته رحیمی این واحد رسیدگی در دهه ولایت یعنی از تاریخ اول تا هشتم شهریورماه و در فاصله زمانی بین دو عید غدیر و قربان آغاز به کار خواهد کرد.

برچسب ها:

جریمه خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب