icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی مدل های کوگا ویگنال و گالکسی ویگنال فورد در سال 2016

رونمایی مدل های کوگا ویگنال و گالکسی ویگنال فورد در سال 2016

به گزارش پردیس خودرو مدل های ویگنال کوگا فورد و گالکسی فورد در سال آینده به بازار خواهند آمد.

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

 

به گزارش پردیس خودرو مدل های ویگنال کوگا فورد و گالکسی فورد در سال آینده به بازار خواهند آمد.

یکی از مقامات کمپانی فورد تایید کرد که مدل های ویگنال بیشتری در صف خط تولید قرار دارند – از جمله ورژن های لوکس سطح بالایی از مدل شاسی بلند کوگا و گالکسی MPV.

در مورد آغاز فروش فورد سی – ماکس جدید,مدیر بازاریابی اروپای کمپانی فورد آنتونی ایرسون به ما گفت که اگر فروش فورد موندئو ویگنال و فورد اس – ماکس ویگنال قابل توجه و راضی کننده باشد مدل های دیگری هم ممکن است به این رنج افزوده شوند.

فورد ویگنال,زیر برند جدید بلو اووال در بازار,در اواخر امسال به همراه ویگنال موندئوی جدید وارد بازار میشوند.که به خریداران تجربه ی مالکیت منحصر به فردی را ارائه میدهد - که شامل خدمات مکانیکی و مدیریتی اختصاصی میباشد – علامت وینگال به احتمال زیاد با موقعیت فعلی خود در راس خودرو های مدرن موجود قرار خواهد گرفت.

 

هر تفکری در مورد مدل های فیستا یا فوکاس لوکس با تاکید این مقام کمپانی فورد بر اینکه هیچ طرح و نقشه ای برای قرارگیری برند وینگال بر روی خودروهای اصلی رنج فورد هاچبک وجود ندارد,از بین رفتند.در عوض فورد میخواهد در بخش شاسی بلند های سایز متوسط رقیبانی همچون BMW و آئودی تمرکز کند – و حتی در آینده وینگال گالکسی حریف بالقوه ی مرسدس خواهد شد.

انتظار میرود که برند وینگال موفقیت بزرگی کسب کند – و کوگا قدم منطقی بعدی خواهد بود.سال گذشته,فورد یک محصول جدید به نام کوگا تیتانیوم ایکس اسپورت را وارد بازار کرد و خبر ها حاکی از آن است که حدود 80 % خریداران مدل های تیتانیوم لوکس موجود را سفارش داده اند.

تیتانیوم ایکس اسپورت دارای چرخ های آلیاژی 19 اینچی,کیت بدنه ی اسپورت,سیستم راهبری,دوربین پارک عقب و پنجره های دودی است,بنابراین انتظار میرود که کوگا ویگنال بتواند با سیاست مناسب از هم هی رقیبانش پیشی بگیرد.این یعنی – علاوه بر تجربه ی مالکیت اختصاصی – ویگنال همچنین طراحی داخلی و طراحی زیبا و اسپورت بدنه را به ویژگی هایش می افزاید.

فورد طرح اعزام 70 نمایندگی در پر جمعیت ترین مناطق اروپا را در سر دارد.این نمایندگی ها مدل های موندئو و اس – ماکس و همچنین موستانگ راست فرمان را که برای اولین بار در 50 سال گذشته در اروپا به فروش میرسد را به فروش خواهند رساند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب