icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروهای فاقد ایربگ شماره گذاری نخواهند شد

خودروهای فاقد ایربگ شماره گذاری نخواهند شد

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: بر اساس قوانین راهنمایی رانندگی نیروی انتظامی، خودروهای تولید داخل و نیز خودروهای وارداتی خارجی فاقد کیسه هوای استاندارد شماره گذاری نمی شوند.

یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-هر ساله رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی بدلایل مختلف شماره گذاری برخی خودروهای تولید داخل را ممنوع اعلام می کند اما تقریبا هیچگاه این مهم به ثمر نمی نشست چرا که در برهه های مختلف با پا در میانی وزیر صنعت و دیگر نهادها ماجرا ختم بخیر می گردید.

حالا دوباره رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام نموده که خودروهای تولید داخلی که مجهز به کیسه هوا نباشند شماره گذاری نخواهد شد.سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: با توجه به اعلام نیروی انتظامی به تولیدکنندگان خودروهای داخلی، خودروسازان ملزم شده اند در خودروی های تولیدی کیسه هوای استاندارد را طراحی و تجهیز کنند. وی اظهار داشت: کیسه هوای نصب شده بر روی خودرو باید از لحاظ فنی، حجم، گاز موجود در آن، زمان و نحوه عملکرد از استاندارد لازم برخوردار باشد.

این در حالی است که بدلیل تحریم ظالمانه آمریکا علیه کشورمان به احتمل زیاد دسترسی تولید کنندگان خودرو به کیسه هوا بسیار سخت خواهد شد چرا که تولید کیسه هوا  در انحصار 4 الی 5 شرکت بزرگ بیم الملی  است و مطمئنا همه آنها پیرو سیاست های آمریکا خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند تا دید که یا خودروسازان می توانند تولیدات خود را با قوانین پلیس همرراه نمایند یا خیر.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب