icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروهای هیبریدی از طرح ساماندهی واردات خودرو جدا می شوند

خودروهای هیبریدی از طرح ساماندهی واردات خودرو جدا می شوند

طرح ساماندهی واردات خودرو که این هفته در کمیسیون ویژه مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، موضوع واردات خودروهای سبز(هیبریدی) را جدا از واردات سایر خودروها ارزیابی خواهد کرد.

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- طرح ساماندهی واردات خودرو که این هفته در کمیسیون ویژه مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، موضوع واردات خودروهای سبز(هیبریدی) را جدا از واردات سایر خودروها ارزیابی خواهد کرد.

ضرورت هماهنگی میان سیاست های جدید ارزی، برنامه تولید خودروهای داخلی و موضوع واردات خودرو از خارج باعث شده تا کمیسیون ویژه مجلس شورای اسلامی ظرف چند روز آینده طرح ساماندهی واردات خودرو را مورد ارزیابی قرار دهد.

رایزنی های صورت گرفته از سوی سازمان های مدافع محیط زیست و تشکل های مردمی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشان می دهد که اگر چه به دلیل برخی اختلاف نظرها ممکن است این طرح مسکوت بماند، ولی نمایندگان ملت تصمیم دارند موضوع واردات خودروهای غیرآلاینده و هیبریدی را از ضوابط ورود سایر انواع خودروها منفک کنند و از دولت بخواهند تا زمینه واردات این قبیل خودروها را به کشور تسهیل کند. یکی از اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان دیروز به خبرنگارما گفت: واردات ضابطه مند خودروهای هیبریدی، علاوه بر آنکه موجب ترغیب خودروسازان داخلی به تولید محصولات منطبق با شرایط محیط زیست خواهد شد، از انتشار گازهای آلاینده ناشی از احتراق سوخت های فسیلی درشهرها جلوگیری می کند و به توسعه بهداشت عمومی کمک خواهد کرد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب