icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروی جدید جیلی با نام بوروی Borui در راه بازار ایران

خودروی جدید جیلی با نام بوروی Borui در راه بازار ایران

شرکت جیلی به تازگی یک سدان شهری با نام بوروی(Borui) را روانه بازار چین کرده است.

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت جیلی به تازگی یک سدان شهری با نام  بوروی(Borui) را روانه بازار چین کرده است.

 

botuiبوروی

 

به گزارش" پردیس خودرو" این کمپانی چینی در نمایشگاه خودروی شانگهای چین در سال گذشته اقدام به رونمایی از یک خودرو جدید مفهومی با نام CG9 کرد که بعد از تغییرات اندکی با نامه بوروی به تولید انبوه رساند .

تغییر نام این خودرو از زمان رونمایی داستان جالبی دارد . در ابتدا کار این خودرو با نام Emgrand KC متولد شد. سپس پسوند KC به EC9 تغییر کرد و نام خودرو به Emgrand EC9 تغییر نام داد. بعد از مدتی مجددا پسوند EC9 به CG9 تغییر کرد و خودرو Emgrand GC9 نامیده شد. این تغییر نام به اینجا ختم نشد و کلا واژه Emgrand حذف شد و فقط CG9 ماند و بعد از آن واژه بوروی به آن اضافه و نام خودرو Borui GC9 شد.در آخر واژه CG9 حذف شد و اکنون نام خودرو بوروی می باشد.

botuiبوروی

طراحی خارجی این از جلو شباهتی هایی به جیلی امرگند که در داخل بازار ایران می باشد ،دارد.ولی جلو پنجره این خودرو بصورت چند لایه 5 ضلعی می باشد که لوگوی جیلی در مرکز آن قرار دارد.

اما طراحی عقب این خودرو شباهت فراوانی با خودروی های ولوو دارد دلیل این امر این است طراحی این خودرو توسط Peter Horbury انجام شده است . Peter Horburyقبلا در خودرو سازی ولوو فعالیت می کرد و طرح این خودرو را برای یک سدان کوپه ولوو طراحی کرده بود اما قبل از تولید به جیلی پیوست و این طرح را با تغییرات در جیلی پیاده سازی کرد.

botuiبوروی

 

botuiبوروی

طراحی داخل خودرو دارای کیفیت مورد قبولی دارد .صندلی های چرم با چوب کاری جلو داشبورت به همراه کلید های فراوان روی  کنسول میانی جذاب به نظر می رسد.

 

botuiبوروی

 

این خودرو قرار است که در سه نوع پیشرانه عرضه گردد.موتور 2400 سی سی 4 سیلندر با 162 اسب بخار ،موتور 1800 سی سی با 163 اسب بخار و3500 سی سی شش سیلندر با 270 اسب بخار گزینه های موتور این خودرو هستند.

وظیفه انتقال قدرت در هر سه مدل موتور بر عهده یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک می باشد.

botuiبوروی

 

پس از تولید انبوه و عرضه این خودرو در چین شرکت جیلیران نماینده محصولات جیلی مطمئنا اقدام عرضه این خودرو به بازار ایران خواهد کرد.البته اگر تا آن زمان نام این خودرو تغییر نکند!!!

botuiبوروی

تهیه شده در پردیس خودرو وب سایت جامع ثبت آگهی خرید و فروش خودرو

جهت مطلع شدن از امکانات سایت وثبت آگهی بر روی کلمه خرید و فروش خودرو کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

رانا 1396/6/20
23:51:30

هرکی به جلو پنجره این ماشین نگاه کنه سرگیجه میگیره. این چه طراحیه دیگه؟ مگه میخواد راننده های مقابل رو هیپنوتیزم کنه؟

آخرین مطالب