icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو دارندگان محصولات کرمان موتور در ایام نوروز آسوده سفر کنند

برنامه جامع کرمان موتور برای امداد جاده اعلام شد

دارندگان محصولات کرمان موتور در ایام نوروز آسوده سفر کنند

شرکت کرمان موتور در ایام نوروز با برخوداری از 110 امداد جاده در سراسر کشور همواره پشتیبان مشتریان این شرکت خواهد بود.

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو" در نشست خبری امداد نوروزی سال 1397 شرکت کرمان موتور محمودی معاونت دمات امدادی و تعمیرگاه‌های مرکزی ضمن تبريك فرارسيدن ایام باستانی نوروز گفت: طرح خدمات امداد نوروزي 1397 این شرکت از تاريخ 27 اسفند 96 لغایت 17 فروردين 97 در بیش از 110 پایگاه به صورت 24 ساعته و در تمامی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشوراجرا خواهد شد. ضمن آنکه مركز تماس واحد امداد به صورت شبانه روزی از طريق شماره تلفن 42724-021 آماده پاسخگویی به تماس‌های مشتریان ، اعزام امدادگران و ارائه مشاوره‌های فنی به هموطنان عزيز خواهند بود.

 

وی افزود:همچنین در راستای ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان و کاهش مدت زمان اعزام امدادگر ، واحد امداد شرکت کرمان موتور اقدام به ایجاد 2300 پایگاه سیار به صورت مشترک با شرکت‌های رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی نموده است. لازم به توضیح است کیفیت خدمات رسانی به امدادخواهان محترم توسط بازرسان واحد امداد و سنجش میزان رضایت ایشان از طریق نظرسنجی نظارت و کنترل می‌گردد.

 

محمودی در خصوص سوئ استفاده هایی که از نام این شرکت صورت گرفته گفت: بنا بر گزارشات واصله مبنی بر کلاهبرداری تعدادی از مراکز غیر مجاز و افراد سودجو که با سوء استفاده از نام تجاری شرکت کرمان موتور اقدام به خرید و فروش کارت طلایی امداد نموده‌اند. در همین راستا به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان محترم این شرکت می رساند از آنجایی که این شرکت تاکنون فعالیتی در حالیکه این شرکت هیچ گونه فعالیتی در خصوص ارائه و فروش کارت های اشتراکی نظیر کارت طلایی امداد ننموده است ، و اگر مشتری از این تخلفات اطلاع داردمی تواند به مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت کرمان موتور از طریق وب سایت رسمی این شرکت به آدرس http://www.kermanmotor.ir و http://www.kermanmotor.com یا تماس با شماره 42724-021اطلاع رسانی کند. اگر شرکت تصمیم به صدور چنین کارتهایی داشته باشد حتما از طریق نمایندگی های مجاز و رسانه های جمعی اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب