icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو دبیر انجمن واردکنندگان خودرو: من مهدی دادفر نیستم

در گفتگوی اختصاصی با پردیس خودرو: خبر کیهان تکذیب شد

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو: من مهدی دادفر نیستم

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ضمن انتقاد از چاپ مصاحبه ای به نقل خود در روزنامه کیهان اظهار داشت که هیچ گاه چنین مطالبی را عنوان نکرده است.

یکشنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، در گفتگو اختصاصی با پردیس خودرو عنوان کرد: مصاحبه ای که در تاریخ سی ام خردادماه 1396 به نقل از من در روزنامه کیهان منتشر شده، کذب است.وی افزود: من هیچ گاه با قدس آنلاین در این خصوص مصاحبه نکردم.

مهدی دادفر با بیان اینکه این مصاحبه به نقل از فردی با نام مهدی دادفر است، تصریح کرد: این فرد صرفا مشابهت اسمی با من دارد و بنده صبحت های چاپ شده به نقل از خودم را تکذیب می کنم.

وی گفت: بنده از مسئولان روزنامه کیهان می خواهم که برای رفع ابهام و ایجاد تشویش اقدامات لازم را انجام دهد

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در ادامه با اشاره به اینکه در بازار خودروهای وارداتی مشکلات و موانعی وجود دارد که ممکن است هر دستگاه های مربوطه ای در آن سهیم باشد، اظهار داشت: در حال حاضر در حال رایزنی و مذاکره با وزارت صنعت برای حل مشکلات پیش روی هستیم.

روزنامه کیهان در سی ام خردادماه 1396 مطلبی را در صفحه 4 خود با تیتر "دبیر انجمن واردکنندگان خودرو:وزارت صنعت مبدأ آشفتگی در واردات خودرو است" به نقل مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو منتشر کرده بود.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب