icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو درخواست نائب ریس انجمن واردات کنندگان خودرو از وزیر صنعت چیست؟

درخواست نائب ریس انجمن واردات کنندگان خودرو از وزیر صنعت چیست؟

نائب ریئس انجمن وارد کنندگان خودرو تصریح کرد بسته شدن  ثبتارش قطعا به ورشکستی شرکت ها معتبر و بیکاری منجر خواهد شد.

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران 96 فرصتی دست داد تا بتوانیم مصاحبه ای جامع با جناب آقای مرشد سلوک ،نائب رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو داشته باشیم که ایشان ضمن درخواستی خاص از وزیر صنعت به نکات بسیاری مهمی اشاره نمودند.

ایشان در ضمن صحبت های خود و در مقابل دوربین از جناب وزیر صنعت درخواست کردند که کمی هم به فکر شرکت های وارد کنندگان خودرو افراد مشغول در آنها باشد و از اتخاذ تصمیمات خلق الساعه که باعث ضرر و زیان اقتصادی بسیاری برای اقشار و شرکت های مختلف می گردد خوداری نمایند.

ایشان در بخش دیگر سخنان خود گفت :بطور قطع بسته شدن ثبتارش باعث ضرر و زیان بسیاری برای شرکت های فعال در زمینه واردات خودرو گردیده که در صورت عدم اتخاذ سریع تصمیم در خصوص بازگشایی ثبتارش ،بسیاری از شرکت هایی خودرو ورشکسته خواهند شد.

ایشان در جواب خبرنگار پردیس خودرو در خصوص افزایش تعرفه های احتمالی دستورالعمل جدید دولت گفت:طبق اطلاعات انجمن در دستور العمل جدید بطور قطع افزایش تعرفه در دستور دولت و وزارت صنعت قرار گرفته اما انجمن وارد کنندگان خودرو کاملا با این موضوع مخالف است چرا که این مهم باعث مشکلات فراوانی هم برای مصرف کننده و هم برای وارد کنندگان می گردد.

وی در ادامه گفت :بسته شدن ثبتارش خودرو باعث افزایش قیمت های خودروهای وارداتی و بوجود آمدن بازار سیاه شده است و این مسئله بارها از سوی انجمن به اطلاع وزارت صنعت رسیده است.همچنین در پایان آذر ماه فرصت 6 ماهه ثبت سفارش به اتمام می رسد و در صورت باز نشدن ثبت سفارش عملا دیگر بطور قطع واردات متوقف شده و دیگر جمله موقتی بودن بسته شدن ثبتارش معنا نخواهد داشت و در نتیجه به احتمال زیاد برند هایی که تاب و توانایی مالی نداشته باشند دچار ورشکستگی و خروج از بازار ایران خواهند شد.

آقای مرشد سلوک به نکات مهم دیگری هم در خصوص شرایط فعلی و آینده بازار خودرو نیز اشاره کردند که در ویدئوی ذیل می توانید مشاهده نمایید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب