icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو دعوتنامه دنا پلاس موعد تیر ماه 97 صادر شد

دعوتنامه دنا پلاس موعد تیر ماه 97 صادر شد

بر اساس گزارش کابران پردیس خودرو ،ظاهرا ایران خودرو دعوتنامه تکمیل وجه خریداران دنا پلاس با موعد تیر ماه 97 را صادر کرده است.

پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-با خروج آمریکا از برجام و قطع همکاری شرکت های بین الملی با خودروسازان ایرانی ،باعث شد که ایران خودرو  در عرضه برخی از محصولات استراتژیک خود با مشکل روبرو شود و از اجرای تعهدات خود باز بماند. دنا پلاس از جمله محصولات ایران خودرو بود که بواسطه آپشن های نسبتا کامل نظیر 4 کیسه هوا ،سانروف وغیره وابستگی زیادی به شرکت های بین الملی داشت و همین امر  موجب گردید ایران خودرو در ارائه این خودرو به خریداران خود باز بماند.

اما گزارش هایی از کاربران پردیس خودرو به دست ما رسیده که نشان می دهد ایران خودرو طبق وعده های داده شد به هر طریقی که است در پی انجام تعهدات خود بوده و نهایتا موفق شده که دنا پلاس های تولیدی را تکمیل کند و آماده تحویل به مشتریان نماید.البته در این مرحله دعوتنامه تکمیل وجه صرفا برای خریداران موعد تیر ماه 97 صادر شده و پیش بینی می گردد به مرور زمان دیگر حواله داران ها به خودرو های خود خواهند رسید.

قابل ذکر است ایران خودرو چندی پیش اعلام کرد که منبعد بدلیل عدم توانایی در تامین کیسه هوا دنا پلاس ها تولید شده در آینده را تنها با دو کیسه هوا عرضه خواهد نمود.به تازگی هم این شرکت تعداد قابل توجهی از آپشن های دنا معمولی نظیر کروز کنترل و غیره را از روی این خودرو حذف نموده است تا هر روز شاهد ساده تر شدن خودروهای تولید داخل باشیم.

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب