icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو دلیل خواب محصول در پارکینگ خودروسازان

دلیل خواب محصول در پارکینگ خودروسازان

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی، علت اصلی طولانی شدن زمان خواب برخی خودروها را نبود مواد اولیه قطعات آنها عنوان کرد و گفت: تاکنون بخشی از مواد اولیه قطعات از گمرک ترخیص و خودروها به مرحله تجاری رسیده‌اند و به‌زودی تحویل مشتری خواهند شد.

یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-نجفی‌منش افزود: قطعه‌سازان معطل مواد اولیه مانده در گمرک بودند و به همین دلیل نتوانستند این قطعات را به موقع به خودروسازان تحویل دهند و بنابراین تعدادی از خودروها به دلیل کسری قطعه، امکان تجاری شدن پیدا نکردند.
وی در ادامه از ترخیص بخشی از مواد اولیه قطعات خودرو در روزهای اخیر خبر داد و افزود: بعد از مکاتبات و جلساتی که با گمرک انجام شد تاکنون بخشی از این قطعات خارج شده است و بنابراین خودروها به مرحله تجاری رسیده و تحویل مشتری خواهند شد؛ همچنین گمرک در حال بررسی سایر قطعات نیز است و به‌زودی آنها هم ترخیص خواهند شد.

نجفی منش با اشاره به اهمیت مواد اولیه وارداتی در قطعه‌سازی تشریح کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد مواد اولیه مورد استفاده قطعه‌سازان، داخلی است و ۲۰ درصد باقیمانده را مواد وارداتی تشکیل می‌دهد و بنابراین در صورت نرسیدن این مواد، روند تولید قطعه ناقص خواهد ماند. وی ادامه داد: در این شرایط لازم است ساخت داخلی به حداکثر خود برسد و در همین راستا می‌توان از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید داخلی مشابه قطعات خارجی کمک گرفت.

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب