icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو دو مدل جدید تویوتا برای مردم ژاپن

دو مدل جدید تویوتا برای مردم ژاپن

تویوتا پریوس مدل ۲۰۱۶ کاملا جدید و تویوتا C-HR کانسپت در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۵ برای ژاپن معرفی شدند.

یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: تویوتا پریوس مدل ۲۰۱۶ کاملا جدید و تویوتا C-HR کانسپت در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۵ برای ژاپن معرفی شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" تویوتا پریوس مدل ۲۰۱۶ کاملا جدید و تویوتا C-HR کانسپت در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۵ برای ژاپن معرفی شدند.

پریوس مدل ۲۰۱۶ اواخر سال جاری در ژاپن به فروش خواهد رسید.

نسل چهارم پریوس که در این نمایشگاه به نمایش درآمد بر اساس پلتفرم TNGA جدید ساخته شده و تویوتا اعلام کرده که مقاومت آن ۶۰ درصد بهبود یافته است. پریوس جدید دارای طول ۴۵۴۰ میلی متر، عرض ۱۷۶۰ میلی متر، ارتفاع ۱۴۷۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۰۰ میلی متر است.

این خودروی پنج سرنشین دارای قسمت جلو با طراحی زاویه دار و قسمت عقب با سبکی متمایز از مدل قبلی آن است. این خودرو به شیشه جلویی بزرگ تر، خط سقف شیبدار و چراغ های عقب کشیده عمودی مجهز شده است.

سیستم های ایمنی ارائه شده در پریوس جدید شامل نمایش نقاط کور، هشدار برخورد از عقب و کروز کنترل انتخابی است و در ژاپن با بسته ارتقایی ایمنی اکتیو Safety Sense تویوتا نیز عرضه می شود.

کراس اوور کامپکت C-HR کانسپت سبک طراحی جدیدی را برای تویوتا به نمایش در می آورد. سبک الهام گرفته از الماس و خطوط ظریف این خودرو بیننده را به یاد یک سنگ قیمتی با برش هایی دقیق می اندازد. قسمت جلوی باریک به همراه ارتفاع زیاد از زمین و گلگیرهایی بزرگ، ظاهری اسپرت و ورزشی به این خودرو داده اند.

این کانسپت دارای طول ۴۳۵۰ میلی متر، عرض ۱۸۵۰ میلی متر و ارتفاع ۱۵۰۰ میلی متر است. این خودروی پنج سرنشین با فاصله بین دو محور ۲۶۴۰ میلی متر کابینی مناسب و جادار دارد.

گمان می رود نسخه تولیدی C-HR در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ رونمایی شود.

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها:

تویوتاکانسپت
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب