icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رد پای رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو در یک شرکت کلاهبردار

آینده مشتریان مفتاح رهنورد چه خواهد شد؟

رد پای رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو در یک شرکت کلاهبردار

بررسی ها نشان می دهد که رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو پیش از این از اعضای هیئت مدیره شرکت طلوع تجارت سماء بوده است.  

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ 30 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- شرایط کنونی بازار خودرو دردسرهایی زیادی را برای خریداران خودرو ایجاد کرده است. عدم تحویل به موقع خودرو، اخذ مبلغی بیشتر از قرارداد، عدم عودت وجه پرداختی توسط فروشنده خودرو و ... از جمله مسائلی است که طی ماه های اخیر بخش قابل توجهی از خریداران خودرو با آن روبرو هستند. متاسفانه علی رغم ابلاغ قوانین و آیین نامه ها ولی همچنان شاهد بروز تخلفات و تنش ها در بازار خودرو هستیم. هرچند که بروز یکی از علت ها اعمال سیاست های یکباره و تغییران ناگهانی در قوانین است ولی در طرف دیگر برخی از فروشندگان خودرو از عدم اطلاعات کافی مشتریان سوء استفاده می نمایند. قدر مسلم در شرایط کنونی اگر تدابیر لازم در نظر گرفته نشود ممکن است شاهد اتفاقات بدتری در بازار خودرو باشیم. اتفاقاتی که مشابه آن در موسسات مالی غیرمجاز رخ داد و حقوق مردم تضییع گردید.

در حال حاضر به علت نگرانی از گرانی خودرو، تقاضا در بازار وجود دارد. از طرف دیگر واردات خودرو محدود به نمایندگان رسمی شده به طوری که شرکت های غیرنمایندگی اجازه ثبت سفارش خودرو را ندارند. براین اساس در بازار شاهد کاهش عرضه و افزایش تقاضا هستیم. همین ظرفیت در بازار زمینه را برای فعالیت های ناسالم فراهم می کند. متاسفانه ممکن است در چنین شرایطی برخی از شرکت ها(به ویژه نمایندگان غیررسمی) با تبلیغات فریبننده و گسترده، صرفا به دنبال تجارت با پول مردم باشند و نه فروش خودرو. از این رو مردم بایستی با هوشیاری و کسب اطلاع دقیق از بازار و قوانین اقدام به خرید از شرکت های معتبر کنند. چرا که در غیر این صورت با شرکت های کلاهبردار مواجه خواهند شد و لذا اموال شان را از دست خواهند داد.

بروز چنین اتفاقاتی چندان دور از ذهن نیست. متاسفانه در چند سال اخیر شرکت های مختلفی اقدام به کلاهبرداری نموده اند. به طور مثال می توان به شرکت"طلوع تجارت سماء" اشاره نمود. این شرکت به بهانه فروش خودروهای لوکس اقدام به کلاهبرداری نمود. بولتن نیوز مورخ 15 مهرماه 1394 به نقل از روزنامه ایران در خصوص فعالیت این شرکت می نویسد:"۱۳۰ زن و مرد که در رؤیای خرید خودروهای مدل بالا در دام این کلاهبرداران افتاده‌اند، ماه‌ها برای پس گرفتن پولشان سرگردان ماندند. از سه سال پیش چاپ آگهی فروش در روزنامه‌ای معتبر درباره خرید خودروهای لوکس با شرایط استثنایی، مردان و زنان بسیاری را به شرکت «طلوع تجارت سماء» در خیابان ولیعصر تهران کشاند. این شرکت در ساختمانی سه طبقه و شیک قرار داشت که هر کسی با ورود به آنجا به اتاقی جداگانه برده می‌شد و یاسر با نام مستعار «مهرداد» مأمور فروش شرکت با چرب‌زبانی مشتریان را مجاب می‌کرد که با امضای قراردادی غیر‌رسمی و پرداخت دو‌سوم پول تا دو ماه بعد صاحب خودرویی شیک و لوکس شوند. با توجه به اینکه شرایط فروش خودروهای این شرکت استثنایی بود و سرمایه‌گذاری زودبازده به نظر می‌رسید."

 یکی از نکات جالب مورد اشاره مالباختگان حضور افراد و سرشناس در هیئت مدیره این شرکت بوده که بعدها بدون اطلاع رسمی از شرکت خروج کرده اند. یکی از مالباختگان در این خصوص می گوید: افراد معتبر و سرشناس عضو هیأت مدیره آن بودند، قراردادها یکی پس از دیگری به ثبت می‌رسید و پول‌های میلیونی به حساب این شرکت واریز می‌شد. این شرایط ادامه داشت تا اینکه زمان تحویل خودروها سررسید اما شرکت با وعده‌ها و بهانه‌های مختلف و اینکه جریمه دیرکرد را در قالب سود پرداخت خواهد کرد، مشتریان را دست به سر می‌کرد. ما به اعتبار نام‌هایی که عضو هیأت مدیره شرکت بودند و از افراد بانفوذ در واردات خودرو محسوب می‌شدند به شرکت اعتماد کردیم و بدون قرارداد محضری و رسمی پول را به حساب آنها ریختیم اما بعدها فهمیدیم که آنها بدون اطلاع رسمی از شرکت خروج کرده‌اند و حالا هم هیچ اتهامی متوجه آنها نیست."

بروز چنین اتفاقاتی نشان می دهد که مردم بایستی با هوشیاری اقدام به خرید خودرو نمایند به ویژه در شرایط کنونی که ثبات در بازار حاکم نیست. صرف حضور افراد در شرکت ها ضامن سلامت نیست و همین امر حساسیت موضوع را دو چندان می کند. این موضوع به خوبی در شرکت طلوع تجارت سماء نمایان است. بررسی اسناد رسمی این شرکت به خوبی گویا این موضوع است. در اسناد رسمی مندرج در روزنامه رسمی اسامی هیئت مدیره شرکت طلوع تجارت سماء آورده شده که در این بین نام دو تن به چشم می خورد: اول میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو و دوم علی اکبر حسن خانی.

طبق گزارش بولتن نیوز به نقل از روزنامه ایران یکی از نکاتی که مالباختگان به آن اشاره نمودند خروج برخی از اعضای هیئت مدیره این شرکت بدون اطلاع بوده است. بررسی اسناد نشان می دهد که میثم رضایی به استناد روزنامه رسمی به شماره 20261 مورخ 3/7/1393 و آقای علی اکبر حسن خانی نیز به استناد روزنامه رسمی به شماره 20509 مورخ 14/5/1394 از لیست هئیت مدیره خارج می شوند.

 

نکات قابل تامل این است که شرکت مفتاح رهنورد(منطقه آزاد انزلی) با مسئولیت محدود که مدیریت آن برعهده میثم رضایی است، به استناد روزنامه رسمی به شماره 20199 مورخ 21/4/1393 توسط میثم رضایی به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و علی اکبر حسن خانی به سمت عضو هیئت مدیره برای مدت نامحدود تاسیس می شود. به بیان دیگر همان دو نفری که از شرکت طلوع تجارت سماء با فاصله چند ماه از لیست اعضای هیئت مدیره خارج شده اند، شرکت مفتاح رهنورد(منطقه آزاد انزلی) را تاسیس می نمایند.

موضوع جالب دیگر مصاحبه میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو مورخ 21/7/1393 است که این مصاحبه چند روز بعد از گزارش روزنامه ایران منتشر می شود. به گزارش پدال نیوز میثم رضایی در نشست خبری با اشاره به اینکه طی 4 سال اخیر  بین 700 تا 800 میلیارد تومان کلاه‌برداری شده است، می گوید: این کلاهبرداری‌ها بیشتر با ارائه آگهی در روزنامه‌ها صورت می‌گیرد. برای جلوگیری از این نوع کلاه‌برداری‌ها انجمن صنفی واردکنندگان خودرو پیشنهاد داده تا کمیته‌ای متشکل از ده تن از اعضای دولتی و یک تن از اعضای انجمن تشکیل شود. شرکت‌های مختلفی اعم از سام خودرو، سما خودرو، پدیده برتر و غیره تاکنون اقدام به واردات خودرو کرده اند و مدیرعامل این شرکت‌ها هم اکنون متواری هستند."

تجربه شرکت طلوع تجارت سماء بایستی سرلوحه علاقه مندان به خودرو باشد. خرید خودرو فارغ از جذابیت های منحصر به فردش در شرایط کنونی مترتب ریسک می تواند باشد. از این رو مردم بایستی در انتخاب شرکت ها دقت لازم را به عمل آورند تا دیگر شاهد تکرار شرکت طلوع تجارت سماء دیگری نباشیم.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

علی 1397/7/16
22:15:42

سلام من نمی دونم چرا خبرهای شرکت مفتاح رهنورد با وجود ۱۴۰۰ شاکی وحدود ۴۰۰ میلیرد تومن رسانه ای نمیشه ولی کلاهبرداریهای دیگ ر وکه خیلی کمتر هستن اخبار تو بوق وکرنا می کنه مشکوکه که تو هیچ جایی خبرش نیست

جلال سروش 1397/6/7
21:30:1

باسلام خدمت دوستان لطفا راهنمای کنیدچیکاربایدبکنم که یک جوری به پولمان برسیم

رضا نوری 1397/6/2
17:20:39

باسلام متاسفانه همکنون شرکت مفتاح رهنورد به مدیریت میثم رضایی پلمپ گردیده و ۱۴۰۰مالباخته سرگردادن دارد خواهشمند است ضمن بررسی اطلاع رسانی فرمایید تا بدینوسیله مسولین رسیدگی پرونده نامبرده را که در دادسرای ناحیه ۲۸شعبه ۵بازپرسی باز گردیده تسریع فرمایند باتشکر

علی 1397/5/31
22:39:17

سلام عاقبت شرکت مفتاح رهنورد هم روز سه شنبه پلمپ شد . ومدیر عامل آن هم بدلیلی که گفته میشود شکایت مشتریهاش در حالی که داشت فرار می کرد دستگیر شد . وطبق آخرین خبرها ۱۴۰۰ مشتری با حدود ۶۰۰ میلیارد طلبکار داره حال باید کفش آهنی پا کنیم تا بتونیم پول خودمون رو بگیریم

شیوا 1397/5/24
19:15:55

سلام و ممنون از اینکه افشاگری و اطلاع رسانی میکنین بابت طلبی که دارم دیروز برای هزارمین بار رفتم شرکت مفتاح و در نبود آقایون کلاهبردار اصلی که موقع پول گرفتن بهترین برخورد رو داشتن، خانم ... گفتن که برای بدهی ها به نماینده مشتری ها سند دادیم.بحث کردن هم برای اینکه کی من نماینده مشخص کردم که خودم نمیدونم هم فایده ای نداشت و قرار شد خودمو به اونا معرفی کنم.ولی آقایونی که زحمت کشیدن و نماینده جمع شدن،حالا که کار به اینجا رسیده ازشون خواهش میکنم که تعهد بدن که سندهایی که تایید میکنن جعلی نباشه و یا خود زمین به فروش نرفته و خلاصه مشکلی پیش نیاد.که اگر بیاد خود نماینده ها مسوولن.حالا از یکی از خانم ها شنیدم که خیلی سهل انگاری میکنن توی چک کردن سندها ولی باید مسوولیت پذیر باشن و از چند تا نهاد استعلام کنن جعلی نباشه سندها و یا هر مشکل دیگه ای که اگر سر موعد پولی ندادن که نمیدن،بدون بحث و مشکل سریع سندها به پول تبدیل بشه.چون اصلا بعید نیست بعضی از سند ملک ها مشکل داشته باشن که امیدوارم اینطور نباشه

علیرضا 1397/5/20
12:57:42

سلام. تا جایی که من دستم اومده این شرکت بر فرض هم بخواد چیزی به طلبکاران بده، نهایت 10 درصد کل بدهی رو تسویه کنه و بیشتر ازون خیلی بعیده. ولی چیزی که کاملا ازین شرکت و متاسفانه فضای مشتریان برمیاد اینه که مفتاح راحت میتونه تا شش ماه همینجوری همه رو سرکار بذاره و آخرشم یه چهار تا دلیل بتراشه.منی که ماشین زیر پام رو فروختم دیگه نمیتونم عقل و شعورمم به وعده های پوشالی اینها بفروشم.فیات یک شریک امریکایی داره به نام کرایسلر و غیرممکنه در شرایط فعلی حاضر باشه با ایران چه مستقیم و چه غیرمستقیم کار کنه.ضمن اینکه من در تاریخ جستجوی گوگل فهمیدم تا همین چند وقت پیش نمایندگی فیات متعلق به شرکتی به نام لوتوس بوده و چطور شده که فیات اون شرکت رو ول کرده اومده با این کلاهبردارا قرداد بسته.ثبت کردن در داخل وزارت صنعت نمیتونه دلیل کافی باشه.هر چند لازم هست.این وسط حالا اینا توی وزارت صنعت چه مکر و حیله ای زدن خدا داند.ولی برای من و امثال نون و آب نمیشه.اگر بتونم قطعا با مدیرعامل و عوامل لوتوس خودرو صارتباط پیدا میکنم تا دربیارم موضوع چیه.هرچند همون وزارت صنعت با قاطعیت میگه که تا آخر سال ممنوع هست واردات ماشین و با توجه به شرایط کشور راه حل مضحک و غیرممکنی هست و لابد آخرشم میخوان بگن برید از وزارت صنعت ایراد بگیرید که نذاشت بما ماشین وارد کنیم اون هم برای نمایندگی ساختگی. ضمنا واقعا مضحکه که چهار نفر نماینده شدن که مفتاح به جای هر 200 نفر فقط یک نفر رو سرکار بذاره.تکرار روند قدیمی وعده و وعید و امروز فردا.شکایت کنیم و دربازداشت باشن خیلی بهتر هست تا هر سازی زدن برقصیم و مفتاح ما رو خسته کننده و همه اش در حاشیه ببره بحث اصلی رو.

پیمان 1397/5/14
23:20:29

فقط باید متاسف بود برای اون دسنه از مالباختگانی که با تز مسخره شرکت تعاونی اون هم برای واردات فریب میخورن.اصلا کجا دیدین تعاونی وارداتی باشه.گیرم که باشه.دوستان:دارن مارو مدیریت میکنن و از طرفی زمان میخرن.لطفا چشاتونو باز کنین و به جای اختلاف افتادن بیاین یه کار جمعی کنیم.تنها ابزارمون هم شکایته که تمام این شامورتی بازیا برای گرفتن این ابزاره.ما یک وکیل خبره و یک کارشناس مطلع خودرویی برای شکایت نیاز داریم.این شرکت مسخره ارتمن تا حالا واردات داشته؟اصلا ما چرا صبر کنیم.بیان دارایی هایی که مدعی هستن رو بفروشن و بدون فوت وقت پول مردمو بدن.والسلام.بقیه اش بحث الکیه.رسما دارن به ریشمون میخندن.

پیمان 1397/6/2
17:23:41

موافقم باید متحدا”شکایت کردتا ترتیب اثر داده شود

علی 1397/5/13
1:24:46

سلام همانطور که پیش بینی میشد وقبلا هم عرض کرده بودن مدیریت شرکت مفتاح پیشنهاد داده ۶ ماه فرصت بدیت ومشتریها به جای پولهاشون شرکت تعاونی تشکیل بدن وسهام دار شرکت جعلی آرتمن بشن ودارن از مفتاح کوچ میکنن به آرتمن این آغاز سناریوی قبلی کلاهبرداری اونهاست وباید مشتریها یک گروه در تلگرام ویا یک پیام رسان دیگه تشکیل بدن ویک اقدام اساسی علیه مدیران این شرکت انجام داد واگرنه بزودی فراری میشن لطفا پیشنهادت خودتون رو اینجا ثبت کنید . یک گروه هم هست بنامmeftahrahnavardkolahbardari@ توی تلگرم می تونید عضو بشید وبرای هماهنگی اونجا نظر بدیت

علی رحمانی 1397/5/11
12:16:49

واكاوي كلاه برداري شركت مفتاح رهنورد شركت مفتاح رهنورد يا بعبارتي گروه مفتاح تحت مديريت جناب آقاي ميثم رضايي بعنوان فردي چند شغله و تاجري متصل به افرادي خاص كه ضمن داشتن مديريت مجموعه خود پست رييس انجمن صنفي وارد كنندگان خودرو و همچنين مشاور كميسيون اصل ٩٠مجلس را نيز يدك مي كشد. با آغازتصميم گيري توسط سازمان توسعه تجارت مبني بر توقف ثبت سفارش خودرو در سال ٩٦و آغاز مجدد در نيمه پاياني سال ٩٦ اين شركت را از تبليغات پيش فروش خودروهاي وارداتي باوعده تحويل به موقع متوقف نكرد و اين شركت با استفاده از فرصت موقعيتي آقاي رضايي عليرغم اعلام نام اين شركت توسط سازمانهاي مسءول اعم از سازمان حمايت از مصرف كنندگان و غيره ... مبني بر انجام تخلفات محرزهمچنان تاكنون به فعاليت خود ادامه داده است.اما فارغ از اينكه در فاصله زماني توقف و باز شدن ثبت سفارش ضمن وعده هاي بي اساس به منظور اينكه منافع مجموعه مفتاح حفظ گردد مشتريان يا بعبارتي مال باختگان بلا تكليف رها گرديده و همكنون نيزكه حدوديكسال اززمان بسته شدن ثبت سفارش و فراز و نشيب هاي متعدد آن ميگذرد ايشان با انجام واردات و در نهايت انجام تخلفات متعدد با سرمايه مردم در تحويل خودرو تعلل مي نمايند تا بدينوسيله با سوداگري نسبت به فروش خودروها در بازار آزاد سود كلاني را عايد خود نمايند.جهت اطلاع با نوسانات ارز و آخرين تركشت قيمت خودروهاي وارداتي نسبت به سال گذشته و زمان مشابه متوسط ۲تا۲.۵برابر افزایش بافته است که فرصتی است برای سودجویان و دلالان! حال سوال اين است كه چرا چنين افرادي در حوزه هاي مختلف نه تنها براي خودرو بلكه در بسياري از حوزه ها بيايند و سرمايه ملت و جماعتي را پايمال نمايند ؟آيا وقت آن نرسيده كه بساط امثالهم مثل بابك زنجاني ها و خاوريها رسيدگي و تسويه شود؟ پاسخ اين سوالات و خيلي ازسوالات مشابه را تا كي بايد بي پاسخ گذاشت كه دست سودجويان روزبروز بازتر شود و نظام اسلامي را زير سوال برند؟تا كي بايد صرف نمايش و تقليد نامگذاري هاي هدفمند مقام معظم رهبري را صرفا براي شعار چه در نوشتار و چه در گفتار استفاده نماييم.تا كي و تا كجا! در شرايط كنوني و پيش رو كشوركه برهمگان مشخص است نه مهم چپ و راست و نه اصولگراو نه ااصلاح طلب را مي طلبد ،بلكه اجماع ملي را خواهان است كه مبادا روزگاري برسد كه ديگر مجال چاره نيست و ديگر دير است! سرمایه مانی رو به فناست باید کاری کرد چرا کهب طبق پیگیری حدود ۳۰۰میلیارد تومان از مردم پول دریافت شده و دریغ از یک ماشین تحویلی

علی 1397/5/6
23:50:37

دوستان دو سه موضوع هست که برام جالبه. اگر اینها در مورد داشتن و فروش ماشین خارجی میخوان دروغ بگن چرا از دو سه هفتهپیش میگن دیگه فروش وارداتی نداریم و تموم شده؟ اگه نیتشون کلاهبرداری چرا در شرکت نمی بندن در برن؟ بیکارن هر روز با یه جماعتی درگیری داشته باشن؟ از یکی از مشتریان ناراضی شنیدم که می گفت ماشینو می خوان به اخرین نرخ فروششون بهش بدن، اگه ماشین ندارن چرا به این بنده خدا اینجوری گفتن؟

محمد 1397/5/10
17:1:11

سلام چون میخوان آدمهای بیشری رو بد بخت کنن واین رقمها براشون کافی نیست

زمانی 1397/5/8
20:38:33

من توی این شرکت 300 تومن داروندار سرمایه گذاشتم که سودی بگیرم و غلط ترین کار زندگیم بود و هر جوری هم هست پولمو پس میگیرم. ولی تا اونجایی که تحقیق کردم و برای من ثابت شده هست هیچ حرفی رو نمیشه ازشون قبول کرد.حالا شاید دو تا حرف راست هم گفته باشن ولی من یکی هیچ حرفی ازشون باور نمیکنم.چون بیچار ام کردن.در مورد ماشین داخلی هم شاید شرکتای دیگه گیر دادن بهشون که ادامه ندن و یا اینکه اگر فرار نکردن تا حالا پس راست میگن هم دلیل قانع کننده نیست.مضافا دو روزه میخوام با آقای رضایی بابت چک های برگشتی صحبت کنم که ایشون فعلا در اندرونی هستن ظاهرن.اون بنده خدارم سرکار گذاشتن.من توی اسانسور و بین طبقات سه بار تا حالا شنیدم که حدود سی تا ماشین دارن در گمرک که یک نفرمیگفت قدیمی هست و مشکل ترخیص داره.شایدم منظورشون اون بوده.ولی از آقای یداللهی و علیمردانی بپرسی میگن بالای پونصد تا ماشین داریم که من باور نمیکنم و دلمم برای خریدارا میسوزه که هی میان و میرن

حامد 1397/5/6
16:34:43

برخی از دوستان گویا باور ندارن که سرشون کلاه رفته و دوست دارن باور کنن که این شرکت تعداد چند صد دستگاه خودرو در گمرک دپو کرده.توی مفتاح هم میریم بازم معموله که چرا سرمون کلاه رفته. خانم ها، آقایون. اگر منتظرید که مدیریت شرکت بیاد به شما دوستان بگه که دروغ گفته به شما. منتظر بمونید و این آقا و مدیرفروش و غیره هم بلدن چجوری با چهار تا برگه و غیره سر من و شما رو گول بمالن. آقای کاظم حرفشون کاملا درسته به نظرم. نامه رسمی و به روز و غیرجعلی و قابل چک کردن از گمرک میتونه دلیل باشه که ما بیشتر صبر کنیم.وگرنه هزار تا مدرک دیگه رو میشه جعل کرد و اصلا دلیل بر ماشین داشتن اینها نمیشه.که من میدونم ندارن. چون شناختم این شرکتو. حالا اون روز رفتم میگن صبر کن ماشین داخلی بهت بدیم.همین حرفشون یعنی دروغ گفتن. قول میدم که فکر و ذکری غیر از سرکار گذاشتن و پیچوندن ندارن.یه بار بیاید جمع شیم تکلیفمونو روشن کنیم.حداقل مطمئن بشیم اطلاعات و غیره حواسشون هست که فردا رفتیم اونجا نبینیم در بسته است و ما بمونیم و چار تا کاغذ پاره و وعده و وعید

علی 1397/5/2
21:0:2

امروز بعد از حرفهای وزیر صنعت مشخص شد که شرکت مفتاح رهنورد حتی یک ماشین هم در گمرک نداره وما را با وعده خودروهای در گمرک مانده فریب داده وکلاهبردار است به قول وزیر ورشید پور این شرکت از این به بعد باید منتظر پاره آجر باشه وشرکت رو رو سر مدیران وکارمندان کلاهبردار ودروغگوش خراب می کنیم

کاظم 1397/4/31
21:11:31

یک سال هست منو به دروغ و کلک علاف کردن.الان هم در سایت مهر نامه ای هست که این شرکت به دروغ به وزیر صنعت اعلام کرده بیش از ۱۰۰۰ تا ماشین در گمرک داره یا داشته. من با اطمینان و استعلام از گمرک به بقیه مشتری ها میگم که حدود ۳۰ دستگاه ماشین دارن و نه بیشتر. هر کس هم قبول نداره و میخواد فریب بخوره و قبلش لطفا از طریقی از گمرک چک کنه. خودشون هم اگر مدعی هستند نامه معتبر و به روز از گمرک باید بیارن.دروغ گفتن دیگه کار این شرکته.عدم ترخیصش هم مشکل فنی داره و ربطی به قوانین جدید نداره

محمد 1397/4/30
1:40:27

شرکت مفتاح هم با توجه به اطلاعیه روز ۳۱ تیر سرنوشتی مانند طلوع تجارت پیدا خواهد کرد ودر قدم اول مدیر عاملی به شخص دیگری بنام یدالهی تغییر کرد وشرکت دیگری بنام آرتمن تاسیس شد وبزودی در مفتاح را می بندن ومشتریهاش هم که ماشین ثبت نام کردن بلاتکلیف وسرگردان در راهروهای دادسرا میشن ودستشون هم به جایی بند نیست ودر هفته های گذشته هم تعدیل نیرو داشتن وروز پنجشنبه ها رو هم تعطیل کردن ولابد بجای پول مردم میخوان سهام شرکت تقلبی ارتمن رو بدن

امینی 1397/4/7
15:50:49

واقعا متاسفم که انقدر اخبار کثافت کاری های این شرکت سانسور میشه.کلاهبرداری مفتاح رهنورد برای من مالباخته کاملا مشهود.مدیر فروش و بقیه پرسنل این شرکت متخصص وعده دادن،سرکار گذاشتن و پاسکاری بین طبقات و افراد خودشون هستن و سعی میکنن با ادب و ادبیات چرب زبانی اینکارو بکنن.یه دستگاه سانتافه از آبان پارسال قرار تحویل بدن و هنوز با کمال وقاحت دارن دست به سر میکنن.منم شدم شرمنده زن و بچه ام.میگن هیچ شرکتی از پارسال نمیتونه وارد کنه و ما هم نمیتونیم، در عین حال شما بهشون بگین من ماشین میخوام،درجا ثبت نام میکنن.دیگه کلاهبردارتر از اینا خودشونن.امیدوارم بقیه مالباختگان هم به جای خام شدن با وعده و وعید،موافق تجمع قطعی باشن تا دستگاه های نظارتی با این شرکت برخورد کنن.هر بار زنگ زدم و رفتم،فقط وعده و وعید دروغ شنیدم.میگن ماشینامون تو گمرک مونده،من از طریق دوستام پرسیدم اینا نهایتا حدود چهل پنجاه تا ماشین دارن که هر وقت من رفتم قول تحویل به بیست نفر دادن.دیگه خود بخوانید حدیث مفصل. من هم موافق تجمع هستم.خسته شدم از وعده و وعید.

بهمن 1397/3/31
19:58:14

سلام. همسر بنده ام آبان 96 فریب تبلیغات مفتاح رهنورد رو خورد و قرارداد خودرو سراتو بسته، قراردادش رو دی ماه فسخ کردیم یک سند تعهد پرداخت به ما دادند که می بایست تا آخر دی ماه کل مبلغ رو تسویه حساب می کردند اما تا اردیبهشت 97 به بهانه ثبت سفارش و گمرک و ... ما رو دست به سر می کردند. تو اردیبهشت وقتی با یکی از مسئولین تماس تلفنی گرفتم متوجه شدم که حسابی سر کارمون گذاشتند بنده ام نامردی نکردم رفتم شرکت و حسابی از خجالتشون درآمدم. اما نهایت کار شده یک چک به تاریخ 3/30 به امضاء آقای میثم رضایی که امروز بعد از مراجعه به بانک متوجه شدیم که موجودیش کافی نیست و چک رو برگشت زدیم .متاسفانه این چنین کلاهبرداری هایی ناشی از عوامل متعددی هست که اولیش بر میگرده به ضعف اطلاعاتی خود ما و همچنین خلاءهای قانونی برای برخورد با این مدل کلاهبرداری ها که از سرمایه مردم سوء استفاده میکنه و فساد در برخی از دستگاه هاست که این فرصت رو در اختیار شون قرار میدند. بنده هم با سایر دوستان در خصوص اطلاع رسانی و بنر زدن و هر اقدام دیگه ای که لازمه انجام بدیم تا جلوی این کلاهبردارها رو بتونیم بگیرم هستم.

امینی 1397/3/31
2:17:34

واقعا بازم شما شرف دارین. من در حیرتم چطور عملکرد این شرکت توی اینترنت کاملا سانسور شده و من اون زمان که گشتم هیچ مورد منفی ندیدم و رفتم ثبت نام کردم.حالا چند ماه از موعد تحویل گذشته و به طور کامل و شفاف دارن حق مارو میخورن و بیست نفر گذاشتن که با بهانه گمرک و تعرفه و ... آدمو علاف کنن.من که اسیر شدم و دارم به سیم آخر میزنم. بازم درود به شرف و وجدان سایت پردیس که حقیقت رو نوشته.بقیه سایتا که هماهنگ فقط تعریف الکی میکنن

حمید 1397/3/18
17:21:18

با سلام دوستان نظرات وهماهنگی ها را جهت اعتراض به شرکت مفتاح رهنورد را می توانید در کانال تلگرامی زیر درج نمایید meftahrahnavardkolahbardari@

حمید 1397/3/18
9:40:56

سلام لطفا وارد این کانال شوید ونظرات خود را در مورد هماهنگی های لازم برای اعتراض به شرکت مفتاح رهنورد درج کنی meftahrahnavardkolahbardari@

مجید 1397/3/15
20:20:49

من تحقیق کردم.این آقا اصلا رییس انجمن واردکنندگان خودرو نیست. اون یک انجمن دیگست که شخصی به اسم آقای احتشام زاده رییسش میشه.این اقا رییس انجمن واردکنندگان غیررسمی تهران هست که معلوم نیست چیه اصلا.که با چیزی که ادعا میکنه خیلی فرق داره.ما هم به اعتبار همون رییس انجمن و مصاحبه توی تلویزیون و این حرفا توی شرکت این اقا پول گزاشتیم که بزرگترین اشتباه زندگیم بود.لطفا عنوان پست این شخص رو دقیق بزنین.ممنون از اطلاعرسانی واقعیتون.کمک کنین پولمونو بگیریم ازین اقا

پیمان 1397/3/8
22:8:11

واقعا مایه تاسفه که این شرکت خیلی راحت داره با تبلیغ در جاهای معتبری مثل همشهری و بیلبورد زدن امثال ما رو فریب میده و معلومه که سکوت وزارت صنعت و امثال اون بی دلیل نیست. حداقل تو دو تا مصاحبه از مسوولان بپرسین چرا باید بذارن اینا کلاهبراری کنن. نمایندگی های رسمی هم به زور قابل اعتمادن وای به حال اینا

هما 1397/3/14
23:41:41

مدیرعامل این شرکت به همسرم که دنبال تحویل ماشین بوده حمله فیزیکی وحشیانه کرده و ما دنبال شکایت هستیم.ظاهرا اینها با کلانتری محل هم هماهنگ هستن که واقعا جای تاسف هست. من موافقم با بنر زدن و برای هماهنگی یک کانال یا گروه توی تلگرام لازم هست.آدرس این صفحه رو هم توی گروه ها و کانال های تلگرام پخش کنیم که بقیه هم در جریان قرار بگیرن

حامد 1397/3/9
23:44:34

مشکل از خود شماست که خواستین مثلا زرنگ بازی دربیارین. واقعا نباید پرسید چطور ممکنه اینها قیمت تمام شده واقعیشون از نمایندگی رسمی کمتر باشه؟پس یک کاسه ای زیر نیمکاسه هست.البته منکر تاثیر چاپ اگهی های غیرقانونی و سکوت دستگاه های نظارتی نیستم.اونام زورشون به ما کاسبای بدون پشتوانه میرسه

مرضیه 1397/3/4
0:5:19

ما سال گذشته یک سانتافه در مفتاح رهنورد نوشتیم. تحویلش هم قرار بود دی ماه بشه و هنوز دارن وعده سرخرمن میدن.کار من شده گریه و دارن اذیت میکنن. مثل روز روشن هست دارن فقط دروغ میگن و فقط کش میدن. تا آخر این ماه تحویل ندن با چند نفر از مشتری های خانم تصمیم گرفتیم جلوی در ساختمان مفتاح و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و هر جای دیگه که به عقلمون برسه با زدن بنر تجمع کنیم. شاید یکی پیدا بشه پول ما رو از دست اینا بگیره

حمید 1397/3/12
0:3:10

متاسفانه این شرکت با اعمال نفوذ تمام اخبار را در اینترنت پاک میکنه ومانع از نفوذ گند کاریهاش میشه من هم متاسفانه ثبت نام کردم چون هیچ اطلاعات بدی در مورد این شرکت ندیدم والان هم با فیلتر شکن این مطلب باز شد من هم موافقم با زدن بنر هستم میشه با هم در این مورد هماهنگ کنیم

بهمن 1397/2/28
0:36:55

امشب اتفاقا مهمان داشتیم منزل و صحبت خرید ماشین شد.برادر همسرم از تجربه از یکی از همکارانش برای به قول خودش سرمایه گذاری در مفتاح تعریف میکرد. گویا در طبقه اول و دوم اون شرکت با برخورد خوب و چرب زبانی و با قرارداد درصد بالا پول میگیرن که فردی به نام آقای ......هم مسوول اون بخش هست. موعد پرداخت که میشه باید برید طبقه سوم و دیگر طبقات. یعنی کاملا فضای طلبکاران رو جدا کردن که افراد از عاقبت چند ماه دیگشون و درگیری و توهین های بعدی مطلع نشن. ضمن اینکه طبقه آخر هم که مدیرعامل هست رو کاملا جدا کردن که مشتری بخت برگشته نتونه بره حقشو بگیره. البته در طبقه سوم کسانی که دنبال ماشینشون هم هستن رو با وعده گمرک و ... دست به سر میکنن و بین خودشون پاسکاری میکنن. ما که شانس آوردیم. هر چند کلا توی گوگل خیلی مطالب به نفع مفتاح نوشته شده و فقط سایت شما افشاگری کرده. ولی منبع ما موثق هست متاسفانه که انشالله اونم بتونه یه جوری پولشو زنده کنه

محمود 1397/2/26
22:59:40

سلام چه عجب یه رسانه پیدا شد، به کلاهبرداری مفتاح رهنورد اشاره کنه. متاسفانه این شرکت نفوذ زیادی توی بخش های مختلف از جمله انواع سایت ها و رسانه ها داره و میتونه با پول مردم اونا رو تطمیع کنه که به نفعش خبر پخش کن تا دوباره سر همون مردم کلاه بذاره. حالا ببینیم کی میتونن پردیس خودرو رو هم بخرن!!!

آخرین مطالب