icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رنجروور٢٠١٨ با سیستم جدید راهی بازار می شود

رنجروور٢٠١٨ با سیستم جدید راهی بازار می شود

رنجروور از سيستم جديد قابليت هدايت صفحه نمايش لمسي و عملكرد تركيبي پلاگين در خودروهاي ٢٠١٨ خود خبر داده است

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- رنجروور در تازه فيلمي كه از خودروي جديدش در يوتوب منتشر كرده است از سيستم جديد قابليت هدايت صفحه نمايش لمسي و عملكرد تركيبي پلاگين در خودروهاي ٢٠١٨اين برند خبر داده است . هر چند كه تصوير منتشر شده از كيفيت مناسبي برخوردار نيست اما ظاهرا، تصوير بيروني رنجروور با مدلهاي قبلي تفاوت آنچناني ندارد.
اما گويا تيم طراحي رنجروور تمام تلاش خود را بر روي تغيير ظاهر داخلي اين خودرو گذاشته اند و بخش داخلی کاملا متفاوت خواهد بود و شامل دوسیستم ناوبری لمسی، سقف پانورامیک و دیجیتال است.
بسیاری از این ویژگی های جدید ابتدا در Velar قرار داشتند Rover .دارای فاصله دور محور طولانی، یک سیستم چهار نفره و یک کنسول بزرگ بین دو صندلی عقب است. علاوه بر این، مدل هایی با فاصله دور محور استاندارد نیز ادامه خواهد یافت . ویدئوی منتشر شده یک هفته پس از آنکه Range Rover Sport جدید با یک سیستم ترکیبی پلاگین ظاهر شد، به نمایش در آمد. قابل توجه است كه Rover جدید از تکنولوژی هیبریدی پلاگین بهره می برد.
Range Rover Sport جدید دارای یک موتور بنزینی با چهار سیلندر 2.0 لیتری و یک موتور الکتریکی است. بنابراین، کل قدرت خروجی سیستم 398 اسب بخار، گشتاور 640 Nm است. Range Rover همچنین می تواند یک موتور قدرتمند کمتری در ظرفیت های مشابه استفاده کند. در حالت الکتریکی تنها محدوده رانندگی در ورزش 50 کیلومتری، مصرف سوخت 2.3 لیتر در 100 کیلومتر است، میزان انتشار گاز CO2 64 گرم در کیلومتر است. باتری شارژر با شارژر سریع شارژ می شود .

انتهای خبر

برچسب ها:

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب