icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رنو تلیسمان 275 میلیون - فریب آگهی های دروغین را نخورید

رنو تلیسمان 275 میلیون - فریب آگهی های دروغین را نخورید

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

بازار خودرو هر روز به دلایل مختلف ملتهب تر از روز های گذشته شده و شاهد هستیم قیمت ها سیر صعودی خود را حفظ کرده اند .از این رو مصرف کنندگان واقعی و خریدارانی که به منظور سرمایه گذاری بدنبال خرید خودرو هستند همواره چشم به گزینه هایی دارند که از شرایط بهتری برخودار هستند . همین مسئله باعث شده برخی آگاهانه و یا ناآگانه با ارائه آگهی های دروغین به دنبال غلفت خریداران باشند.

اگر این روزها در وب سایت های خرید و فروش خودرو چرخی زده باشید با این نوع از آگهی روبرو شده اید که با ارائه شرایط اقوا کننده ،نظر خریداران را به سوی خود جلب می نماید. برای مثال در یکی از این آگهی شخص حواله رنو تلیسمان مدل 2019  تنها با 15 میلیون تومان سود بفروش می رساند و در متن آگهی عنوان کرده،قیمت تمام شده برای خریدار حدود 275 میلیون تومان تمام خواهد شد.در پایان آگهی برای اینکه حجت را بر خریداران احتمالی تمام کند ذکر شده قیمت فعلی رنو تلیسمان حدود 500 الی 600 میلیون تومان در بازار است.این بدان معناست که  خریداران تنها با هزینه 145 میلیون تومان موجود در متن آگهی می توانند سود سرشاری معادل 300 الی 400 میلیون را از آن خود کنند.

آگهی دورغین فروش خودرو

اگر کمی دقت نمایید اولین سئوالی که باید در ذهن مشاهده کننده آگهی نقش ببند ،این است که اگر واقعا این میزان سود، قرار است که نصیب دارنده حواله گردد چرا صاحب آگهی ، چند ماه صبر نکرده تا خود صاحب این میزان سود شود.و این در حالی است که آگهی کننده با 15 میلیون تومان سود که حاصل اختلاف مبلغ پرداختی به شرکت نگین خودرو و فروش حواله است ،قید 300 میلیون تومان را خواهد زد.

از این  دست از آگهی های فروش خودرو بسیار است اما در این مورد بخصوص شخص آگهی دهنده می داند که شرکت نگین خودرو نماینده رنو در ایران بدلیل ممنوعیت واردات خودرو و شرایط فعلی ، به احتمال زیاد نمی تواند به تعهد خود در خصوص تحویل خودرو عمل نماید و با این روش در نظر دارد که مشکلات آتی را همین امروز به 15 میلیون تومان سود به کسی دیگری واگذار کند.

در نهایت باید گفت در این روزها که وضعیت واردات و تولید خودرو نامشخص بوده و شرایط ناپایداری بر بازار حاکم است می طلبد که خریداران بیشتر از گذشته به آگهی های فروش خودرو دقت کرده و با تحقیفات کامل نسبت به خرید اقدام نماید و هرگز فریب شرایط خاص و سود آور موجود در متن آگهی ها را نخورند.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب