icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رهام برای مشهدی ها به نمایش گذاشته شد- نمایشگاه خودروی مشهد 97

رهام برای مشهدی ها به نمایش گذاشته شد- نمایشگاه خودروی مشهد 97

نمایشگاه خودروی مشهد در حالی دیروز بعد از ظهر آغاز به کار کرد که سایپا جدیدترین محصول خود را در این نمایشگاه به معرض دید عموم  گذاشت.

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-رهام جدیدترین محصول سایپا می باشد که بنا بر ادعا مدیرانش خودروی کاملا ملی است و کلیه مراحل طراحی و تولیدش توسط مهندسان سایپا صورت گرفته است. رهام برای اولین بار ماه گذشته در نمایشگاه خودروی شیراز رونمایی شد و حالا مردمان مشهد افتخار آشنایی با این خودرو ملی را از نزدیک دارند. این در حالی است که پایتخت نشنیان هنوز موفق به دیدار رهام از نزدیک نشده اند.

رهام

رهام  بر روی مگا پلت فرمی سوار شده است که سایپا می تواند در آینده محصولات متنوعی در سگمنت های مختلف را توسط این پلت فرم تولید نماید. البته نکته مبهمی که در خصوص رهام بعنوان دستاورد ایرانی قابل توجه است استفاده از پیشرانه و جعبه دنده محصول برلیانس است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط سایپا رهام با پیشرنه 1.6 لیتری این روزهای برلیانس که در پارس خودرو تولید می گردد ،وارد بازار خواهد شد.البته باید به یاد داشت یکی از اجزای اصلی پلت فرم را پیشرانه خودرو تشکیل می دهد حال چگونه خودرویی که موتورش از آن چینی هاست ،پلت فرمش توسط سایپا طراحی شده است مشخص نیست.همچنین این خودرو در نسخه دستی خود از جبعه دنده 6 سرعته بهره می برد و نسخه اتوماتیک این خودرو به جعبه دنده 4 سرعته برلیانس مجهز شده است.

رهام

سایپا همچنان در خصوص قیمت رهام سخنی را به میان نیاورده است و قرار است این خودرو در سال آینده شمسی وارد بازار شود .در هر صورت باید تولید این خودرو را با فال نیک بگیریم و امیدوار باشیم در روزهایی که خودروسازی ما تحت تحریم های آمریکا قرار گرفته باشد رهام بتواند جای خالی محصولات وارداتی را پر نماید.

بهتر است بخوانید:

رهام بعنوان خودروی ملی سایپا رونمایی شد+مشخصات فنی

ناگفته خودوری رهام سایپا ،کپی به سبک ایرانی

نقدی بر ایمنی رهام محصول جدید سایپا :بنویسید رهام بخوانید آلفارومئو جولیتا

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب