icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی بی ام و سری 2 بصورت رسمی توسط پرشیا خودرو

رونمایی بی ام و سری 2 بصورت رسمی توسط پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو نماینده رسمی محصولا بی ام و در ایران قصد دارد بزودی از بی ام و سری 2 در تهران رونمایی کند .البته این شرکت قبلا بصورت خصوصی و در جمع تعاداد معدودی از بی ام و سوران این خود را رونمایی کرده بود.

دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت پرشیا خودرو نماینده رسمی محصولا بی ام و در ایران قصد دارد بزودی از بی ام و سری 2 در تهران رونمایی کند .البته این شرکت قبلا بصورت خصوصی  و در جمع تعاداد معدودی از بی ام و سوران این خود را رونمایی کرده بود.

 

 

بی ام و سری 2

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" پیش از این خودروی افسانه ای سری ۲ در یک مراسم خصوصی در میان ب.ام.و سواران و متخصصان ب.ام.و در محل دفتر مرکزی پرشیا خودرو برگزار شده بود.اما این بار بصورت رسمی تا چند روز آتی این خودرو رونمایی،معرفی و وارد بازار میگردد.

 

بی ام و سری 2

روابط عمومی پرشیا خودرو اعلام کرد قرار است در یک برنامه رسمی به معرفی کامل این خودرو بپردازند این شرکت خبر از ورود این سری خودرو با آپشن های مناسب و پرمخاطب بازار ایران داد و گفت تمام تلاش ما این است تا درخواست های مشتریان و مخاطبان ب.ام.و را در زمان مناسب پاسخ داده و بیش از پیش سرویس و خدمات ویژه ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

 

بی ام و سری 2

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب