icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی از وانت پیکاپ رنو داستر اروچ

رونمایی از وانت پیکاپ رنو داستر اروچ

یکی از بازار های پر رونق دنیا پیکاپ ها می باشد .از این رو کمپانی رنو برای ورود به این بازار نسخه وانت پیکاپ رنو داستر را به بازار عرضه خواهد کرد.

دوشنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: یکی از بازار های پر رونق دنیا پیکاپ ها می باشد .از این رو کمپانی رنو برای ورود به این بازار نسخه وانت پیکاپ رنو داستر را به بازار عرضه خواهد کرد.

 

 

رنو داستر اروچ

 

به گزارش پایگاه  خبری "پردیس خودرو" رنو  برای نخستین بار پا به دنیا پیکاپ ها گذاشته و از اولین وانت پیکاپ این شرکت در سایز متوسط با نام داستر اروچ پرده برداری کرد.

داستر اروچ بر پایه رنو داستر طراحی شده و از بسیاری از المان های داستر در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته است.بطوریکه اگر از روبرو به این وانت پیکاپ نگاه کنید متوجه نخواید شد که این یک خودرو جدید می باشد.ولی در طراحی عقب خودرو کمپانی رنو سنگ تمام گذاشته و چراغهای عقب خودور بسیار زیبا طراحی شده است.بدنه عضلانی این خودرو به این پیکاپ چهره کاملا تهاجمی و خشن داد است.

رنو داستر اروچ

 

رنو داستر اروچ

 

رنو درخصوص مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی منتشر نکرده و تاکنون به ارائه چند عکس بسنده کرده است . البته از عکسهای که از نمای عقب این خودرو منتشر شده  و عدد 2 که پشت خودور نمایان می باشد می توان حدس که این خودرو به یک موتور 2.0 لیتری مجهز می باشد.این موتور احتمالا قدرتی برابر با 130 الی 140 اسب بخار تولید خواهد کرد.البته رنو مطمئنا چندین موتور برای این وانت پیکاپ اروچ در نظر خواهد گرفت.

 

رنو داستر اروچ

بنا بر اخبار منتشر شده در وب سابت های گوناگون این خودرو در اواخر سال 2015 به بازار عرضه خواهد شد که در آن صورت احتمالا بعد مدتی این خودرو توسط نگین خودرو به بازار ایران خواهد آمد.

 

رنو داستر اروچ

 

رنو داستر اروچ

 

 

 

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب