icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رونمایی فوتون ساوانا، شاسی بلند جدید ایران در نمایشگاه خودروی مشهد

نمایشگاه خودروی مشهد 96

رونمایی فوتون ساوانا، شاسی بلند جدید ایران در نمایشگاه خودروی مشهد

عظیم خودرو قصد دارد در نمایشگاه خودروی مشهد از شاسی بلند چینی ساوانا رونمایی کند.

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"شاسی بلند ساوانا محصول شرکت فوتون می باشد که قبل از این، محصول دیگر این کمپانی با نام فوتون تانلند توسط ایران خودرو در دو نسخه بنزینی و دیزلی عرضه شده بود.

ظاهر این خودرو خیلی دلنشین و جذاب نبوده و به همین دلیل موفقیت این محصول چینی جدید بازار در هاله ای از ابهام قراردارد.

پیشرانه ساوانا همان موتور 2.8 لیتری بنزینی با حداکثر قدرت 165 اسب بخاری  استفاده شده در وانت پیکاپ تانلند خواهد بود که قبلا در ایران مورد تست قرار گرفته است. البته این خودرو در چین با موتور 2.0 لیتری توربو دیزل هم عرضه شده که بعید به نظر می رسد عظیم خودرو قصد داشته باشد نمونه دیزلی ساوانا را در ایران عرضه نماید.

فوتون ساوانا در دو مدل دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل تولید شده که به احتمال فراوان هر دو نسخه در ایران عرضه خواهد شد.فوتون برای سیستم انتقال قدرت این خودرو دو گزینه جعبه دنده دستی 5 سرعته و شش سرعته اتوماتیک را در نظر گرفته است.

امکانات رفاهی ساوانا در مدل استاندارد شامل دو ایریگ برای سرنشنیان جلو ،سسنور پارک،رینگ آلومینومی،کامپیوتر سفری ،سیستم کمکی ترمز ABS  و EBD ،آینه های برقی ،چراغ مه شکن خواهد بود. اما امکانات دیگر نظیر سانروف ،صندلی چرمی صفحه نمایش همراه با رهیاب ماهواره ای ، تهیوه مطبوع اتوماتیک ،دوربین عقب و سیستم نگه داری خودرو در سراشیبی ها می باشد.هنوز مشخص نیست که عظیم خودرو نمونه عرضه شده در ایران را به کدامیک از این امکانات مجهز کرده باشد.

عظیم خودرو قرار است که ساوانا را در نمایشگاه خودروی مشهد 96 رونمایی و عرضه آن را آغاز کند از همین رو تاکنون اطلاعاتی در خصوص قیمت ساونا اعلام نکرده است.

تیم خبری پردیس خودرو به منظور پوشش دهی مناسب در این نمایشگاه حضوری فعال دارد و شما عزیزان می توانید از طریق وب سایت و شبکه اجتماعی ما اخبار به صورت لحظه ای دنبال کنید.

اینستاگرام بخش تصویری پردیس خودرو:@yekodoofficial

تلگرام پردیس خودرو:@pardiskhodro

آپارات بخش تصویری پردیس خودرو:apparat/yekodo

بیشتر بخوانید:

 

فوتون ساوانا در نمایشگاه مشهد بصورت رسمی رونمایی و قیمت آن مشخص شد

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب