icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ریگان موتور در تکاپوی عرضه شاسی بلند جی ام سی S350

ریگان موتور در تکاپوی عرضه شاسی بلند جی ام سی S350

ظاهرا ریگان موتور در نظر دارد که شاسی بلند دیگری به سبد محصولات خود اضافه نماید.

یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-حدود چند ماه پیش در خبری به اطلاعتان رساندیم که ریگان موتور قصد دارد شاسی بلند چینی با نام جی ام سی S350 را به سری محصولات خود اضافه نماید. این شرکت  پیش از این به تولید محدود کوپا T210 مشغول بود که تعدادی از محصولات خود را به مشتریان تحویل داد اما بدلایلی هنوز نتواسته است خودروهای تحویل داده شده را شماره گذاری نماید. طبق اطلاعات موجود بدلیل اینکه این شرکت در کارخانه استیجاری مشغول به تولید این خودرو بود و از آنجایی که قوانین تنها خودروی های تولید داخلی را شامل حال شماره گذاری می نماید که پروانه بهره برداری و کارخانه به نام سازنده باشد ،ریگان موتور از شماره گذاری این خودرو باز مانده است.

جی ام سی S350

حالا طبق تصاویر ارسالی از کاربران که در آن یک دستگاه  خودروی جدید این شرکت بر روی خودروی مخصوص حمل مشاهده می گردد مشخص است این شرکت  خودروی مورد نظر را به منظور اخذ مجوز های لازم به مکان های دیگر ارسال می کند. پیش از این تصاویر دیگری از شاسی بلند JMC S350 را منتشر کرده بودیم که نشان می داد این خودرو در پارکینگ شهر خودرو نمایندگی انحصاری محصولات ریگان موتور حضور دارد.

جی ام سی S350

JMC S350  که توسط کمپانی نه چندان مطرح جیانگ لینگ در چین تولید شده است SUV فول سایزی با ساختار بدنه جدا از شاسی و مناسب آفرود طراحی شده است. جی ام سی S350 که بر اساس تکنولوژی فورد شکل گرفته است از یک موتور 2.0 لیتری اکوبوست توربو با 202 اسب بخار و 325 نیوتن بر متر بهره می برد.همچنین این خودرو بدلیل ابعاد مناسب خود بصورت هفت نفره عرضه خواهد گردید که در این صورت باید به رقابت مستقیم با فوتون ساونا برود.

جی ام سی S350

بهتر است بخوانید:

جی ام سی S350-مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه باید بدانید

JMC S350 ؛خودروی جدید ریگان موتور در تهران رویت شد

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب