icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو زمان رونمایی هاوال H6 برای بازار ایران مشخص شد

زمان رونمایی هاوال H6 برای بازار ایران مشخص شد

مدیر عامل بهمن خودرو در جمع خبرنگاران زمان رونمایی از هاوال H6 را اعلام کرد.

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ 2 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"گروه بهمن از مدتی پیش شرایط ورود محصولات هاوال به ایران فراهم آورده و کراس اور H2 را بعنوان اولین محصول این برند چینی به بازار عرضه کرده است .این شرکت در ادامه قصد دارد دیگر شاسی بلند های هاوال در سال جاری را به سبد محصولات خود بیافزاید. از این رو مدیر عامل ” بهمن موتور “، در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: « هاوال H6 از آبان ماه امسال وارد بازار کشور می شود. »

مدیرعامل ” بهمن موتور ” در ادامه افزود: « برنامه ما این است که محصولات هاوال را به صورت بلند مدت در خطوط تولید خود مونتاژ کنیم و برنامه های متفاوتی با هاوال برای عرضه در بازار کشور خواهیم داشت. » داوود زاده اعلام کرد که هاوال جزء برندها و شریک های تجاری ” گروه بهمن ” است و قرار نیست به خودروهای آن برای تولید کوتاه مدت نگاه کنیم. همچنین به گفته مدیران ارشد ” گروه بهمن ” و ” بهمن موتور “، محصولات هاوال امسال رشد خوبی را در داخلی سازی تجربه می کنند و خودروهای هاوال با تیراژ بالا و برای گرفتن سهم حداکثری از بازار ایران به خط تولید ” بهمن موتور ” آمده اند.

بهمن موتور در حال حاضر هاوال H2 را در خط تولید قرار داده و قرار است در آینده نزدیک هاوال H6 در کنار این خودرو به خط تولید خود اضافه نماید. هاوال H6 با پیشرانه ۲ لیتری توربو ۱۹۵ اسب بخار با گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر به بازار عرضه می شود. همچنین جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه توان آن را به چرخ های جلو منتقل می کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در کاتالوگ رسمی ” بهمن موتور “، این خودرو از نظر فنی، ایمنی و امکاناتی در سطح بالایی قرار دارد. هاوال H6 به عنوان پرفروش ترین کراس اوور و شاسی بلند بازار جهانی شناخته می شود و پیش بینی می شود با قیمتی کم تر از ۱۵۰ میلیون تومان به عنوان یک خودروی موفق در بازار ظاهر شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

Hamid 1397/12/24
5:52:29

پس کی میاد تو ایران آبان ماه گذشت لطفا جواب منو بدید

امین 1397/2/23
13:11:23

چرا چهار چرخ متحرکشو به ایران نمیارند ...ماشین شاسی بلند بدون این آپشن چه ارزشی داره

آخرین مطالب