icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سانگ یانگ رکستون G4 ، شاسی بلند جدید بازار ایران

در آینده نزدیک

سانگ یانگ رکستون G4 ، شاسی بلند جدید بازار ایران

طبق اخبار تایید نشده ظاهرا رامک خودرو قرار است در سال جاری شاسی بلند G4 را به سبد محصولات خود اضافه نماید.

چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"، در سالهای نه چندان دور رامک خودرو با داشتن شاسی بلند رکستون در لیست محصولاتش توانست بخشی  هر چند اندک از این سگمنت را در اختیار داشته باشد اما استقبال نه چندان زیاد و همچنین ممانعت از ورود خودروهای بالای 2500 سی سی باعث شد که رامک خودرو دیگر محصولی در رنج شاسی بلند های 200 میلیونی نداشته باشد.

اما آن  روزگاران گذشته وسانگ یانگ تغییرات شگرفی را در محصولات خود ایجاد نموده بطوریکه تیوولی این خودرو ساز یکی از بهترین کراس اورهای حال حاضر جهان و ایران می باشد.از همین رو سانگ یانگ با رونمایی از شاسی بلند G4 در نمایشگاه سئول نشان داده عزم خود را جزم نموده تا بتواند در این بخش هم با قدرت عمل کند.

G4 از آخرین مصحولات سانگ یانگ بوده که در طراحی آن خلاقیت و نوآوری به وضوح قابل مشاهده بوده و این مهم حکایت از این دارد که ،دیگر هموطنان این خودرو نظیر سانتافه و سورنتو باید منظر رقیبی جدی باشند.

پیشرانه نسل جدید بر خلاف قبل یک موتور 4 سیلندر خطی با حجم 2000 سی سی و توربو‌شارژر بوده که توان 225 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. جعبه‌دنده آن نیز از نوع 6 دنده اتوماتیک Aisin بوده و در دو مدل دو‌دیفرانسیل و دیفرانسیل عقب عرضه می‌گردد.

این موتور 4 سیلندر 2000 سی سی قابلیت گذشتن از قوانین گمرکی ایران را خواهد داشت و رامک خودرو با اتکا به همین موضوع قصد دارد که این خودرو برای باز پس گیری بخشی از این بازار به محصولات خود بیافزاید.

البته رامک خودرو  در خصوص قیمت گذاری این خودرو باید کمال دقت را داشته باشد چرا که رقابت با سورنتو و سانتافه و دیگر رقیبان کاری بسی دشوار است چرا که این محصولات سالهاست که در کشورمان حضور داشته و رضایت عوام را در پیشنه خود می بینند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب