icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ساوانا در حال تولید ،هن تنگ در سال جاری و ماهیندار از سال آینده در سبد محصولات عظیم خودرو

ساوانا در حال تولید ،هن تنگ در سال جاری و ماهیندار از سال آینده در سبد محصولات عظیم خودرو

مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو گفت: هم اکنون خودرو فوتون ساوانا در این مجموعه در حال تولید است.

پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-وی عنوان کرد: شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو وابسته به گروه عظیم خودرو حدود 15 سال سابقه فعالیت در بازار خودرو ایران به عنوان واردکننده و فروشنده لیزینگی و اقساطی را دارد.

مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو بیان کرد: در سال 95 این گروه با تاسیس شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو، کارخانه زاگرس خودرو را تحت تملک درآورد و از آن زمان تاکنون قراردادهایی با سه برند معتبر فوتون، هنتنگ و ماهیندرا هندوستان منعقد کرده است.

وطن‎خواه از صنایع تولیدی عظیم خودرو به عنوان تنها پرچمدار صنعت خودرویی هندوستان در ایران یاد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر خودرو فوتون ساوانا به عنوان قدرتمندترین، گران‌ترین و تنها خودرو شاسی‎دار در حال تولید در کشور روی خط تولید ما قرار دارد.

وی تاکید کرد: با گذشت زمان حضور این خودرو در بازار این ادعا را ثابت می کند خودرویی بسیار کیفی بوده که بهترین قطعات ممکن بر روی آن استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت مذکور از آغاز تولید خودرو هنتنگ از 27 آذر ماه امسال خبر و ادامه داد: در حال حاضر تجهیزات جوش و خطوط مونتاژ این خودرو در حال نصب است، برای سال آینده تولید حداقل 15 هزار خودرو هنتنگ و 2 هزار خودرو فوتون را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وطن‎خواه تصریح کرد: البته امکان و ظرفیت تولید هر یک از این خودروها به ترتیب برای فوتون ساوانا 3.5 دستگاه در ساعت و هنتنگ10 دستگاه در ساعت است، بنابراین مجموعه ظرفیت تولید هر دو 50 هزار دستگاه در سال است، اما به دلیل گلوگاه موجود در خط رنگ در حال حاضر ظرفیت سالانه 35 تا 40 هزار دستگاه است.

وی از برنامه‎ریزی برای تولید خودرو برنا ماهیندرا در سال آینده خبر داد و گفت: هم اکنون در حال اخذ استانداردهای 85گانه  این خودرو هستیم، همچنین سال آینده خودروهای XUV500  و پیکاپ ماهیندرا را روی خطوطمان خواهیم دید.

این مسوول ادامه داد: از سویی در همه قراردادهای منعقد شده با سه شرکت فوتون، ماهیندرا و هنتنگ امکان صادرات در نظر گرفته شده و در صورتیکه بازاریابی مناسبی داشته باشیم، هیچ منع قانونی برای صادرات نخواهیم داشت.

وطن‌خواه در ادامه با تاکید بر اینکه تاکنون گروه عظیم خودرو هیچ تسهیلات بانکی دریافت نکرده است، افزود: البته تامین منابع مالی در فرآیند تولید و خودروسازی توسط منابع بخش خصوصی بسیار دشوار است.

وی اضافه کرد: به این ترتیب به تامین منابع مالی از طریق سیستم بانکی نیاز داشته و این مهم را در دستور کار داریم و در این راستا با بانک صنعت و معدن به جاهای خوبی رسیده‎ایم.

مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو با اشاره به اینکه در حال حاضر 120 نفر در این کارخانه مشغول به کار بوده و تا پایان امسال به 250 نفر افزایش می‌یابند، تاکید کرد: درصورتیکه ظرفیت تولید به 15 تا 16 هزار در سال برسد، قریب به یک هزار و دویست نفر در این مجموعه مشغول به کار می‎شوند که اشتغال‌زایی خوبی برای لرستان و بروجرد خواهد بود.

وطن‌خواه البته جذب نیروهای متخصص قدیمی را اولویت اول برشمرد و خاطرنشان کرد: پس از آن نسبت به جذب نیروهای 100 درصد بومی اقدام خواهیم کرد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

احسان 1397/8/17
23:24:19

سلام تکلیف آنهایی که فوتون ساوانا را با قیمت ۱۷۸ میلیون تومان پیش خرید کردن چی میشود و با چه قیمتی تحویل میگیرند؟

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب