icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ساینا جانشین پراید می شود.

ساینا جانشین پراید می شود.

معاون بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرد تا پایان سال ساینا و تیبا جانشین پراید می شود.

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:معاون بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرد تا پایان سال ساینا و تیبا جانشین پراید می شود.

 

 

ساینا

ساینا

به گزارش پاریگاه خبری "رضا نقی زاده  در حاشیه نمایشگاه خودروی مشهد ضمن اعلام این خبر افزود:با توجه به جانشینی تیبا و ساینا با پراید ،تولید پراید تا پایان سال کاهش میابد.

وی با بیان اینکه  دو محصول جدید این شرکت ساینا و رنو  ساندرو تا پایان سال تجاری و به مرحله فروش می رسد گفت:رنو ساندرو بر اساس پلت فرم ال 90 و بصورت اتوماتیک طراحی شده که از مصرف سوخت پاینی برخودار می باشد .

وی در خصوص قیمت این دو خودرو گفت:قیمت رنو ساندرو بر اساس قیمت اعلام شده از سوی شورای رقابت مشخص می گردد ولی ساینا قیمتی در حدود 28 میلیون و 500 هزار تومان را دارد.

ساینا

وی در خصوص میزان تولید و فروش محصولات سایپا طی ۴ ماه گذشته گفت: در این مدت ۱۴۵ هزار دستگاه تولید و ۱۲۵ هزار دستگاه به فروش رسیده است.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه قیمت خودرو متأثر از دو فاکتور تورم بخشی و نمره کیفی است، افزود: در سال گذشته میزان تورم بخشی بین۱۴ تا ۱۵ درصد بوده که هم اکنون به ۶ تا ۷ درصد رسیده است که انتظار می رود با تأیید شورای رقابت بتوانیم آن را به ۷ تا ۱۰ درصد افزایش دهیم .

ساینا

وی یکی از دلایل کاهش کیفیت خودروهای داخلی را اعمال تحریم های بین المللی دانست و گفت: در تمام دنیا زمانی که شرکت های خودروساز با مشکلی روبه رو می شوند دولت ها از آنها حمایتی می کنند اما در ایران وضع به گونه ای دیگر است.

 

رنو ساندرو

رنو ساندرو

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب