icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سایپا به ثبت نام کنندگان رنو مگان چهار گزینه ارائه داد.

سایپا به ثبت نام کنندگان رنو مگان چهار گزینه ارائه داد.

شرکت سایپا با توجه به توقف خط تولید رنو مگان به خریدران این خودرو که در سالهای گذشته اقدام به پیش خرید این خودرو کرده بودند چهار پیشنهاد ارائه داد.

پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:شرکت سایپا با توجه به توقف خط تولید رنو مگان به خریدران این خودرو که در سالهای گذشته اقدام به پیش خرید این خودرو کرده بودند چهار پیشنهاد ارائه داد.

 

 

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" کسانی سالهای گذشته اقدام به خرید این خودرو کرده بودند در انتظار تحویل این خودرو سالها به انتظار نشسته اند.این در حالی اتفاق افتاده که زمانی که شرکت سایپا پیش فروش مجدد این خودرو را آغاز کرده بود ،تعویق بسیاری زیادی در تحویل این خودرو به خریدران قبلی داشته بود و ثبت نام این خودرو عملا کار اشتباهی بود.

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا در خصوص تعهدات مگان اظهار کرد: از حدود ۵ هزار و ۵۰۰ تعهد مگانی که در سال‌های قبل برای این خودرو ایجاد شده بود تنها حدود ۴۰۰ مشتری باقی مانده‌اند.

رضا تقوی افزود: شرکت پارس خودرو در مورد این ۵ هزار و ۵۰۰ نفر با ارائه انواع خودروهای تولیدی و وارداتی در گروه سایپا و قبول هزینه های بسیار سنگین برای تاخیر به وجود آمده حدود ۵ هزار و یکصد دستگاه تعهد را ایفا و اکنون تنها ۴۰۰ مشتری باقی مانده اند که هنوز منتظر تحویل خودرو مگان هستند.

وی ادامه داد: با این ۵ هزار و یکصد مشتری مذاکرات فراوانی از طریق نمایندگان محترم و همچنین امور مشتریان شرکت پارس خودرو انجام پذیرفت و این مشتریان با پذیرش شرایط تحریمی کشور و شرکت پارس خودرو قرارداد خود را به انواع خودروهای گروه سایپا تبدیل کرده‌اند.

تقوی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز امور مشتریان شرکت پارس خودرو با تک تک این ۴۰۰ مشتری محترم در تماس است و خواهشمندیم با توجه به اینکه خودرو مگان تولید نمی شود، آن‌ها نسبت به تعیین تکلیف قرارداد خود اقدام کنند.

وی گفت: آن‌ها می‌توانند خودروهای تندر، پارس تندر، آریو و سراتو را به عنوان خودروی جایگزین انتخاب و دریافت کنند.

این دسته از مشتریان در آذر ماه سال ۹۱ با پیش‌پرداخت ۳۵ میلیون تومان اقدام به ثبت‌نام مگان ۲ هزار سی سی دنده اتوماتیک کرده‌اند و بر اساس قرارداد بنا بود تا سایپا در اردیبهشت ماه سال ۹۲ این خودروها را به قیمت روز آن سال که چیزی در حدود ۴۵ میلیون تومان بود تحویل دهد. حال با گذشته بیش از دو سال با توجه به قطع همکاری رنو با خودروسازان ایران در دولت قبل و حل نشدن مساله تحریم‌ها، تولید مگان در کشور امکان‌پذیر نیست و سایپا مجبور شده تا یا به صورت نقدی خسارت ثبت‌نام کنندگان را دهد یا از آن‌ها بخواهد خودرویی دیگر از محصولات این شرکت را به جای مگان تحویل بگیرند.

بر اساس گزارش‌های رسیده برخی از ثبت‌نام‌کنندگان معتقدند ضرر و زیان آن‌ها بسیار بالاتر از ۳۵ میلیون تومان است و سایپا هر طور که شده باید خودرو را بر اساس قرارداد به مشتری تحویل دهد.

این دسته از مشتریان با تنظیم دادخواست‌هایی شکایت خود را به دستگاه قضایی کشور ارائه داده‌اند و منتظر صدور حکم از سوی قاضی هستند.

قیمت مگان در حال حاضر بیش از ۱۲۰ میلیون تومان در بازار است و نمایندگی رسمی رنو قصد دارد خودرو جدید فلوئنس که از آن به عنوان نسل جدید مگان یاد می‌شود را وارد بازار ایران کند.

برچسب ها:

رنو مگان
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب