icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سایپا طرح جایگزینی رنو های تولید پارس خودرو را اعلام کرد- ساندرو بنویسید پراید تحویل بگیرید

سایپا طرح جایگزینی رنو های تولید پارس خودرو را اعلام کرد- ساندرو بنویسید پراید تحویل بگیرید

گروه خودرو سازی سایپا طی اطلاعیه محصولات قابل تحویل به جای رنو ساندرو ،ساندرو استپ وی ،تندر 90 و پارس تندر را مشخص کرد.

دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ 7 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-همانطور که پیش بینی می شد مشکلات پیش آمده بدلیل تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان و خروج یکجانبه فرانسوی ها از ایران باعث شده که شرکای ایرانیشان نظیر سایپا و پارس خودرو نتوانند به تعهدات خود در زمینه خودروهای پیش فروش شده عمل نمایند. از همین رو سایپا طی اطلاعیه خودروهای جایگزین رنوی های تولیدی پارس خودرو را مشخص کرد.قابل ذکر است به مانند اطلاعیه های قبلی سایپا هیچ اجباری در طرح های پیشنهادی نیست و مشتریان می توانند منتظر اطلاعیه بعدی باشند.

اما در این بند سه پیشنهاد برای مشتریان در نظر گرفته شده است

پیشنهاد اول:منتظر تحویل خودرو بمانید

اگر همچنان تمایل دارید که رنو ثبت نامی خود را تحویل بگیرید می توانید تا زمان ثبت نام از سود 27 درصدی شامل 15 درصد سود مشارکت و 12 درصد سود تاخیر بهرمند شوید. و اما به خاطر داشته باشید قیمت خودرو بر اساس  قیمت روز محاسبه می گردد و دیگر خبری از تعهدات اولیه سایپا مندرج در قرارداد  نیست.

پیشنهاد دوم-اگر رنو ثبت نام کردید مهم نیست ،می توانید پراید ،تیبا و ساینا سوار شوید

سایپا برای ثبت کنندگان رنو ساندرو و ساندر استپ وی که تمایلی به صبر کردن ندارد  پیشنهاد کرده یک دستگاه خانواده X100 (پراید ۱۳۱ و یا پراید وانت ۱۵۱) و یک دستگاه خانواده ی X200 (تیبا و یا تیبا۲ و یا ساینا) که یکی از آن ها را در بهمن ۱۳۹۷ بر مبنای قیمت زمان تحویل محصول رنو طبق قرارداد و یک دستگاه دیگر را در آذر ۱۳۹۸ با بهای رسمی روز می توانید تحویل بگیرند که در این صورت تا زمان تحویل سود 27 درصد شامل حال مشتریان خواهد شد.

همچنین کسانی که تندر 90 و یا پارس تندر ثبت نام کرده اند می توانید یک دستگاه خودرو از خانواده ی X100 و یا X200 انتخاب کنید و سایپا هم آن را در بهمن ۱۳۹۷ بر مبنای قیمت زمان تحویل محصول رنو طبق قرارداد به شما تحویل می دهد.

پیشنهاد سوم-قید تحویل خودرو را بزنید و پولتان را پس بگیرید

ساپیا به خریدارانی که قید تحویل خودرو را زده باشند پیشنهاد کرده است در صورت انصرف تا پیش از پایان آبان 36 درصد سود به ودیعه آنها تعلق خواهد گرفت اما در صورت آغاز آذر ماه این میزان به 30 درصد کاهش خواهد یافت.

بهتر است بخوانید:

 

سایپا طرح جایگزینی رنو با پراید ،تیبا و ساینا را متوقف کرد

 

متن اصلی اطلاعیه سایپا به شرح ذیل است:

طرح جایگزینی رنو های تولیدی پارس خودرو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

مهران 1397/12/16
14:20:58

این بد عهدی رنو برای سایپا که خوب بوده به جای استپ وی که الان 160 تومنه ، یه ماشین 40-50 میلیونی میده و خلاص اون پیش فروشها هم که به قیمت روزه ، هزینه ای نداره برای سایپا - تازه برای اولین بار یه کار خنده دار جدید کردن واسه پیش فروشها - تاریخ از فلان ماه به بعد - یعنی در مورد تاریخ تحویل حداقل دادن به جای حداکثر !!!! :)) توهر فقره ، اون بد عهدی 110 - 120 تومن میره تو جیب سایپا خوبه دیگه مال مردمو بخوری قیافه حق به جانب هم بگیری کسی هم اگه حرفی زد نماینده هات یه کتک مفصل بهش بزنن خیلی بده مردمو اینقدر احمق فرض کردن

مهدی 1397/8/21
22:27:50

اقایون خودروساز اگه وجدان دارید چی میشه جای اینکه مردم رو اینقد بخاطر بدقولی هاتون و بی تعهدی یاتون متضرر کنید از این اب گل الود ماهی نگیرید و دنبال سودتون نباشید . به شعور مردم هم توهین نکیند . پراید و جای ساندرو و تندر دادن خیییییییییییلی رو میخاد

محسن 1397/8/21
10:26:49

درسال 96 از مردم 25 میلیون تومان پول گرفتید قیمت ساندرو اتومات دربازار 52 میلیون و کارخانه 49 میلیون با توجه به قیمت تمام شده 50درصد فروش شماست که نقدا"از مردم گرفتید با این پول چه کردید دلار 4200 تومان چرا با پول مردم تدارک لوازم نشد درسال 97 حدود 5 میلیون تومان افزایش قیمت داداید باز خجالت نمی کشید که 27 درصد بشما میدهیم و قیمت روز محاسبه شود، سود سپرده 15درصدی که به مردم نمیدهید و چنین سپر ده گذاری که سود پایان محاسبه شود حق مسلم خریداراست که حداقل 27 درصد بگیرد و آنقدرقیمت ماشین را افزایش می دهید که سود سپرده مردم تهاتر گردد ، چون شرکت دولتی است و به مردم پاسخگو نیستید هر کاری دلتان بخواهد می کنید ، اگر درشرایط شرکت خصوصی بودید به مردم احترام و مجبور به پاسخگویی بودید و زیر چادر دولت خودرا پنهان می کنید به امید روزی که شرکتها خصوصی شوند و مردم از بین شرکتهای مختلف حق انتخاب داشته باشند و آن زمان جایگاه شما مشخص است کجای بازار است ...

حنیف 1397/8/20
22:38:41

روی هرچه کلاه بردار و سفید کردین مگر اینجا بقالی بجای مابقی پول آدامس بدی مردم ساندرو ثبت نام کردن شما وظیفته به تعهدت عمل کنی مگر شما نمیدونستی در آبان تحریم هست پس چرا ثبت نام کردی حالا به هردلیل نمیتونی حداقل برلیانس یا چانگان بده که هم رده اش باشه نه اینکه یک پراید یک تیبا اصلا میخوای دوتا پراید بده با چندتا قالپاق اضافی یک دسته راهنما دو تا بوق

ی. 1397/8/20
22:12:28

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی من آن که البته به جایی نرسد فریال است...

مسیب 1397/8/20
12:15:35

گروه خودروسازی سایپا با هدف رضایت‌مندی و حمایت از مشتریان، دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ‌وی را از روز چهارشنبه 2 اسفندماه آغاز کرده است که با موعد تحویل "مهر" و "آبان" سال آینده به مشتریان ارائه خواهد شد.با هدف رضایت‌مندی و حمایت از مشتریان-با هدف رضایت‌مندی و حمایت از مشتریان-با هدف رضایت‌مندی و حمایت از مشتریان-با هدف رضایت‌مندی و حمایت از مشتریان-با هدف رضایت‌مندی و حمایت از مشتریان------چه حمایت ارزشمندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کامبیز 1397/8/20
9:3:45

خدایا شکرت خودرو سازها چقدر به فکر مصرف کننده ها هستن جایگزین بهتر از پراید یا تیبا نبود ؟

آخرین مطالب