icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سایپا کوتاه آمد،قیمت جدید سیتروئن C3 با کاهش قابل توجهی اعلام شد

سایپا کوتاه آمد،قیمت جدید سیتروئن C3 با کاهش قابل توجهی اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه جدید بهای رسمی سیتروئن C3 را اعلام کرد. بنا بر این اطلاعیه قیمت این خودرو کاهش قابل توجهی داشته است.

دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-سایپا در نهایت با توجه به اعتراض مشتریان و همچنین دستور سازمان حمایت از مصرف کننده ،قیمت سیتروئن C3 را کاهش داد.متن اطلاعیه این شرکت به شرح ذیل است:

"مشتریان گرامی سایپاسیتروئن،
بدینوسیله باستحضار می رساند که بر اساس نامه دریافت شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت محاسباتی خودروی سیتروئن C3، به مبلغ ۱،۸۲۰،۶۶۰،۴۲۰ ریال (بدون مالیات، بیمه و عوارض) و مابه التفاوت قابل پرداخت توسط مشتری به مبلغ ۹۱۰،۳۳۰،۴۲۰ ریال با احتساب بروزرسانی پیش پرداخت مشتری می باشد که مبالغ مالیات، بیمه و عوارض نیز بر عهده مشتری خواهد بود."

سایپا پیش از این ،قیمت سیتروئن C3 را در دو نسخه مختلف در حدود 240 میلیون تومان اعلام کرده بود. البته به محض اعلام این قیمت مشتریان اعتراض خود را به سازمان حمیات از مصرف کنندگان برده و این نهاد نظارتی سریعا دستور توقف صدور دعوتنامه تا مشخص شدن قیمت نهایی را صادر کرده بود. اما سایپا بدون توجه به این دستور ،به صدور دعوتنامه ادامه داد و جالب اینکه برخی مشتریان این شرکت بدون توجه به دستور نهاد های نظارتی و اعتراض مشتریان دیگر اقدام به تکیل وجه نموده و خودرو خود را با قیمت پیشین تحویل گرفتند که حالا ظاهرا برای استرداد ما به التفاوت خود باید مدتی را منتظر بمانند.

قابل ذکر است تنها پایگاه خبری که در حمایت از مشتریان مالباخته  اقدام به انتشار دستور توقف صدور دعوتنامه توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان نمود، وب سایت پردیس خودرو بود.ما در پردیس خودرو طی چندین خبر مختلف که در ذیل آمده است  یاداور شدیم که صدور دعوتنامه و نحوه قیمت گذاری سیتروئن با هیچ قانون و منطقی مطابقت ندارد تا بتوانیم سهم خود در احقاق حقوق مشتریان را بعنوان یک رسانه ایفا کرده باشیم.

البته با کاهش قیمت این خودرو مشتریان نهایتا توانستد به حقوق خود دست یابند اما یک سئوال بی جواب باقی خواهد ماند که چرا سایپا به عنوان بزرگترین خودروساز کشور حدود 60 میلیون تومان مبلغ بیشتری را از خریداران طلب کرده است در صورتی که قیمت اصلی این خودرو حدود 180 میلیون تومان بوده است؟

بهتر است بخوانید:

قیمت قطعی سیتروئن C3 اعلام شد،واردات با ارز دولتی ،فروش با ارز روز

اعلام قیمت سیتروئن C3،داد خریداران را در آورد

صدرو دعوتنامه تکمیل وجه سیتروئن C3 متوقف خواهد شد

ارسال دعوتنامه سیتروئن C3 بر خلاف دستور سازمان حمایت از مصرف کنندگان آغاز شد

تحویل نخستین سیتروئن C3 ،علی رغم اعتراض ها مردمی و دستور توقف توسط شورای رقابت

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

امیر 1397/11/9
7:27:43

سلام. یک نکته جالب دیگه در خصوص c3 اینکه در زمان فروش تو کاتالوگ مثلا گفته شده بود آینه تاشو برقی اما زمان فروش اینه عادی گذاشتند. وقتی هم دلیل رو میپرسی میگن ما گفتیم آپشن مطابق هر چی تحویل بدیم. این یعنی اینکه اگر ماشین بی موتور هم تحویل میدادند قابل قبول بود. ای کاش کسی رسیدگی کنه از طرفی ماشین با این قیمت رو یک بیمه بدنه ساده که تمام شرکتها ماشینهای گرونشون رو میکنند نکردن و از طرف دیگه برای ارزون شدن و سود بیشتر بیمه ثالث رو هم از پارسیان گرفتن که ارزونتر باشه چراغهای هدلایت جلو رو حذف کردن و برای گذاشتنش 650 تومن میخوان و ....

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب