icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سدان لوکس ولوو

سدان لوکس ولوو

گروه خودروی ولوو با هدف کسب سهم بیشتر در بازار خودروهای گران قیمتی که تحت سلطه رقیبان آلمانی قرار دارد، مدل جدیدی را معرفی کرد.

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: گروه خودروی ولوو با هدف کسب سهم بیشتر در بازار خودروهای گران قیمتی که تحت سلطه رقیبان آلمانی قرار دارد، مدل جدیدی را معرفی کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"،  گروه خودروی ولوو با هدف کسب سهم بیشتر در بازار خودروهای گران قیمتی که تحت سلطه رقیبان آلمانی قرار دارد، مدل جدیدی را معرفی کرد.

۹۳۷۲۲_۶۲۲

ولوو که پس از معرفی شاسی بلند جدید ایکس سی ۹۰ با انتظارات بالایی روبروست، سدان اس ۹۰ را رونمایی و پیش بینی کرد فروش آن در سال ۲۰۱۷ به حدود ۵۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

این خودرو در انواع بنزینی، دیزلی و پلاگین هیبریدی عرضه می‌شود.

هاکان ساموئلسون، مدیرعامل ولوو با بیان اینکه برای حضور جدی در بازار لوکس به این سدان نیاز داریم اظهار کرد: سال ۲۰۱۶، سال افزایش تولید خودروهای سدان خواهد بود.

این خودروساز سوئدی سرگرم به‌سازی مدلهای خود است تا حجم فروش خودروهایش را تا سال ۲۰۲۰ به ۸۰۰ هزار دستگاه برساند و در مقابل رقیبان بزرگتری مانند ب ام و و آئودی حرفی برای گفتن داشته باشد.

مدیرعامل ولوو با اشاره به اینکه رسوایی آلایندگی فولکس واگن تاکنون بر فروش تاثیری نداشته است، ابراز امیدواری کرد درآمد امسال این شرکت در مقایسه با سود عملیاتی ۲٫۲۵ میلیارد کرون سوئد (۲۵۹ میلیون دلار) در سال ۲۰۱۴ بهبود قابل توجهی پیدا کند.

موتورهای دیزلی از زمانی که فولکس واگن در سپتامبر اقرار کرد در ۱۱ میلیون خودروی دیزلی فروخته شده در سراسر جهان یک نرم افزار غیرقانونی نصب کرده تا میزان آلایندگی اکسید نیتروژن آنها را کمتر از سطح واقعی نشان دهد، مورد توجه قرار گرفته اند.

مدیرعامل ولوو اطیمنان داد تغییری در فروش این شرکت اتفاق نیافتاده اما مسئله مذکور در آینده به موضوع بحث مهمی در صنعت خودرو تبدیل خواهد شد.

کل فروش ولوو که در سال ۲۰۱۰ از سوی شرکت چینی جیلی خریداری شد، از ابتدای سال ۲۰۱۵ تاکنون با کمک تقاضای قوی برای مدلهای ایکس سی ۶۰ و ایکس سی ۹۰، پنج درصد افزایش داشته و به بیش از ۴۴۱ هزار دستگاه رسیده است.

بر اساس گزارش رویترز، ولوو پیش بینی می‌کند فروش امسال این شرکت به حدود ۵۰۰ هزار دستگاه برسد که رکورد بالایی خواهد بود.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:

ولوو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب