icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سمند در لیست پرفروش ترین خودروهای جهان

سمند در لیست پرفروش ترین خودروهای جهان

دو وب سایت معتبر AutoExpress و BestSellingCarsBlog متخصص در زمینه خودرو به تازگی نتیجه تحقیقات خود را در خصوص پرفروشترین خودروهای در کشور های مختلف را منتشر کرده که پژو پارس و سمند در این لیست قرار دارند.این تحقیق بر روی خودروهای نا آشنا در کشور های مختلف انجام گرفته است.

جمعه ۰۵ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: دو وب سایت معتبر AutoExpress و BestSellingCarsBlog   متخصص در زمینه خودرو به تازگی نتیجه تحقیقات خود را در خصوص پرفروشترین خودروهای در کشور های مختلف را منتشر کرده که پژو پارس و سمند در این لیست قرار دارند.این تحقیق بر روی خودروهای نا آشنا در کشور های مختلف انجام گرفته است.

 

پرفروشترین خودروهای جهان

 

در کشور کره شمال خودروی ۲۰۰ Hawtai Lusheng E70 که جدیدا وارد بازار شده جز پرفروشترین خودروهای آن کشور شده است . الیته پرفروش شدن در کشوی که از امکانات کمی برخودار است کار خیلی سختی نمی باشد.

 

پرفروشترین خودروهای جهان

 

خودروی GOL محصول شرکت فولکس واگن در بعضی از کشورهای آمریکای جنوبی جز پرفروشترین ها بوده است . این خودرو با فروش 235000 دستگاه به این مقام دست پیدا کرده است.

پرفروشترین خودروهای جهان

 

پرفروشترین خودروهای جهان

گستره این تحقیقات به ایران و محصولات ایران خودرو هم رسیده است. همکاری شرکت ایران خودرو و پژو منجر به تولید خودرو 405 شده بود که پلت فرم این خودرو پایه بسیاری از محصولات ایران خودرو شده است. خودروی سمند یکی از این خودرو ها بوده که بر پلت فرم 405 بنا شده و با فروش 100 هزار دستگاه پرفروشترین خودرو در ایران بوده است. البته خودروی پژو پارس هم از فروش خوبی برخوردار بوده که در مقام بعدی این جایگاه قرار دارد.

پرفروشترین خودروهای جهان

در کشور ونزوئلا سال گذشته ۳٬۱۸۱ دستگاه اتومبیل Dongfeng Rich به فروش رسیده است. در کشور چین، اتومبیل Wuling Hongguang یک مینی‌ون چندمنظوره با ۱٫۴ میلیون دستگاه فروش در سال ۲۰۱۴، در صدر جدول پرفروش‌های این کشور قرار گرفته است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب