icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سهمیه بنزین وانت‌ها تغییر می‌کند

سهمیه بنزین وانت‌ها تغییر می‌کند

 معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار کشور گفت: بخشی از کالاهایی که تاثیر بیشتری از طرح اصلاح قیمت بنزین داشتند با نوسانات قیمتی مواجه شدند؛ به‌ویژه در حوزه حمل و نقل بار با وسایل نقلیه‌ای که سوخت بنزین مصرف می‌کنند این موضوع مشهودتر است؛ لذا مقرر شد در سهمیه تخصیصی به این بخش تجدیدنظر شود و مراتب در اسرع زمان به اطلاع مردم برسد.

سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-عباس قبادی افزود: پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار، وزارت کشور و همچنین وزارت نفت مکلف شدند در این خصوص بررسی کارشناسی و دقیق تری داشته باشند که با توجه به قول مساعد وزارت نفت امیدواریم به زودی این تصمیم عملیاتی شود.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: سهمیه تخصیصی حال حاضر وانت بارها، برای 15 روز کارکرد آنها کفایت می کند و ضروری است که برای مابقی ایام ماه بازنگری لازم انجام شود.

قبادی در خصوص باقی مانده سهمیه آبان ماه وانت بار ها و انتقال آن به ماه جاری گفت: در این خصوص موارد به وزارت نفت منعکس شده است و با توجه به ظرفیت های فنی این وزارتخانه در این خصوص تصمیم گیری و اقدام خواهد کرد.

وی افزود: موضوع حمل و نقل بار به ویژه در برخی اقلام کالایی و ثبات قیمت آنها تاثیر بسزایی دارد و انتظار داریم که در مواردی که ضرورت موضوع وجود دارد هر چه سریعتر تجدیدنظر شود و اقدام لازم نیز از سوی دستگاه های مرتبط از جمله وزارت نفت انجام گیرد.

اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور لازم‌الاجراست

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت خاطرنشان کرد: براساس اسناد بالادستی و همچنین با تاکیدی که از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار کشور انجام شد، تمامی مصوبات این ستاد باید از سوی دستگاه‌های مسئول عملیاتی و اجرایی شود.

قبادی تصریح کرد: برای تداوم شرایط مناسب حال حاضر در سطح بازار باید در خصوص برخی سهمیه تخصیصی بازنگری لازم انجام شود.

وی گفت: در خصوص سهمیه بنزین پیک های موتوری، همچنین تاکسی های اینترنتی و وانت بارها موارد مرتبط به اطلاع وزارت نفت رسیده و حتی مصوباتی در خصوص بازنگری سهمیه وانت بارها داشتیم که وزارت نفت مکلف شد در 48 ساعت آینده مقدمات فنی این موضوع را بررسی و نتایج لازم را به این ستاد اعلام کند.

او خاطرنشان کرد: در گزارشی که سازمان حمایت از روند تغییرات قیمتی انواع اقلام کالایی در سطح بازار در جلسه امروز ارائه کرد، خوشبختانه در عموم کالاها شرایط قیمتی مناسب بوده و ضمن اینکه در برخی اقلام حتی کاهش قیمت داشتیم در موارد بسیاری نیز ثبات قیمت وجود دارد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب