icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سوبارو ایمپرزا اسپرت هیبریدی در ژاپن رونمایی شد

سوبارو ایمپرزا اسپرت هیبریدی در ژاپن رونمایی شد

به گزارش پردیس خودرو سوبارو از نسخه­ ی هیبریدی خود که در حال حاضر فقط برای بازار ژاپن ارائه شده است، پرده برداری کرد. این خودرو Impreza اسپرت هیبریدی بوده و به همراه نسخه­ ی قبلی هیبریدی XV CrossTrek به آرامی در حال پیوستن به لیست خودروهای الکتریکی می­باشد.

دوشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پردیس خودرو سوبارو از نسخه­ ی هیبریدی خود که در حال حاضر فقط برای بازار ژاپن ارائه شده است، پرده برداری کرد. این خودرو Impreza اسپرت هیبریدی بوده و به همراه نسخه­ ی قبلی هیبریدی  XV CrossTrek به آرامی در حال پیوستن به لیست خودروهای الکتریکی می­باشد.

در حالی ما نام اسپرت را در عنوان این خودرو می­بینیم ولی باید گفت که هیچ چیز بخصوصی که مربوط به این کلمه باشد در خودروی سوبارو دیده نمی­شود. انتقال قدرت در آن شبیه مدل هیبریدی  XV CrossTrek است. از موتور آشنای 2 لیتری 4 سیلندر بوکسر در جلو، همچنین موتور الکتریکی با سیستم انتقال قدرت متغیر (CVT) در وسط و یک بسته باتری کوچک در عقب بهره می­برد.

سوبارو Impreza مدل 2015 و طراحی ظاهری

در مورد اوج قدرت خروجی موتور چیزی گفته نشده است اما در مدل هیبریدی XV CrossTrek قدرت موتور 160 اسب بخار و 163 نیوتن متر گشتاوی است. باتری و موتور الکتریکی به اندازه کافی قدرتمند نیست، برای رانندگی با باتری و موتور الکتریکی به اندازه کافی توان ندارد که میزان انتشار گازهای گلخانه­ای را به صفر برساند بلکه برای کمک به موتور درون­سوز در شرایط بار زیاد طراحی شده است. در حالت عادی، از سیستم تمام چرخ محرک استاندارد استفاده می­کند.

در حالی که بعید است هر گونه قدرت اضافی ای را در سیستم هیبریدی شاهد باشیم، مسئولین کمپانی سوبارو بیان می­کنندکه کنترل­های مدیریتی برنامه ­ریزی شده در این سیستم اجازه می­دهند که در سرعت­های بالاتر به کمک خودرو بیاید (در مقایسه با نسخه­ی هیبریدی XV CrossTrek). همچنین مصرف سوخت با افزایش بسامد بازسازی انرژی بهبود یافته است.

WRX در مقابل WRXSTI: کدام برای شما بهتر است؟

نسخه­ ی منحصر به فردِ اسپرت هیبریدی Impreza دارای سپرهای جدید سیاه براق و برجسته بوده و در مقایسه با مدل عادی، سیستم تعلیق تنظیم شده و چرخ­ها مقداری پهن­تر شده­ اند. اسپویلر سقف نیز به قسمت عقب اضافه شده و دارای یک مدل بی­نظیر و منحصر به فرد آبی است.

مدل هیبریدی اسپرت Impreza در تاریخ 10 ژوئیه در نمایشگاه ژاپن به نمایش عموم درخواهد آمد. هنوز هیچ حرفی از به نمایش درآمدن این مدل در بازارهای دیگر به میان نیامده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب