icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب فراری

سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب فراری

پس از رونمایی از موتور V12 آپگرید شده در مدل F12tdf، فراری با یک ویدیو از نحوه عملکرد سیستم فرمان چرخ‌های عقب خود بازگشته است.

یکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: پس از رونمایی از موتور V12 آپگرید شده در مدل F12tdf، فراری با یک ویدیو از نحوه عملکرد سیستم فرمان چرخ‌های عقب خود بازگشته است.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" پس از رونمایی از موتور V12 آپگرید شده در مدل F12tdf، فراری با یک ویدیو از نحوه عملکرد سیستم فرمان چرخ‌های عقب خود بازگشته است. سیستم جدید فرمان چرخ‌های عقب فراری که با عنوان «فاصله محور کوتاه مجازی» یا Passo Corto Virtuale شناخته می‌شود، اولین بار در مدل F12tdf استفاده می‌گردد و هدف از آن، افزایش پایداری این سوپرماشین در طول عبور از پیچ‌ها با سرعت بالا و همین‌طور افزایش واکنش‌پذیری آن است.این سخت‌افزار جدید با استفاده از یک کنترلگر منطقی، به صورت اتوماتیک چرخ‌های عقب را با توجه به سرعت خودرو، ورودیِ فرمان و زاویه فرمان در چرخ‌های جلو، تنظیم می‌کند. در نتیجه، فرصتی برای فراری فراهم شده که از تایرهای‌های عریض‌‌تر (۲۷۵ نسبت به ۲۵۵ در F12 برلینتا) و ابعاد بزرگتر در دریچه‌های جلو (۱۰ اینچ در مقابل ۹/۵ اینچ) برای F12tdf استفاده ‌کند؛ آن هم بدون خطر افزایش بیش‌فرمانی.البته قیمت این مدل هنوز به صورت راز و رمز باقی مانده است، ولی با توجه به بهینه‌سازی‌های گسترده و تعداد محدود آن (۷۹۹ دستگاه)، مسلماً قیمت بسیار بیشتری نسبت به نسخه استاندارد F12 خواهد داشت.

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها:

فراری
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب