icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اولین شاسی بلند ولوو XC90 در ایران

اولین شاسی بلند ولوو XC90 در ایران

اولین نمونه ولووXC90 در محل نمایندگی افرا موتور برای بازدید به نمایش درامد.

پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: اولین نمونه ولووXC90 در محل نمایندگی افرا موتور برای بازدید به نمایش درامد.

 

 

 

 ولوو XC90 در ایران

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " همانطورکه احتمالاً از تبلیغات محصول جدید ولوو متوجه شده اید، قرار است ولوو XC90 توسط افرا موتور به زودی به بازار عرضه شود. خودرویی که دومین نسل از این مدل محسوب می شود و با طراحی اغواکننده ای که دارد نام خود را به سرعت بر سر زبان ها انداخته است. این خودرو آنچنان جذاب و قوی ظاهر شده که در ۴۷ ساعت شروع فروش این مدل تمامی ۱۹۲۷ دستگاه اختصاص داده شده برای این سری فروش رفت.

ولوو XC90 در ایران

 

ولوو XC90 در ایران

یکی از نکات جالب ولوو XC90، به جز ظاهر و چهره زیبای آن، استفاده از موتور دو لیتری در تمامی مدل ها از جمله مدل بنزینی، دیزلی و هیبریدی است. اما برای اینکه این پیشرانه بتواند از پس جثه بزرگ بیش از ۲ تنی آن برآید نه تنها از سوپرشارژر بلکه از توربوشارژر نیز استفاده شده و از این موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توانی معادل ۳۲۰ اسب بخار در ۵۷۰۰ دور در دقیقه و ۴۰۰ نیوتن متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه تولید می شود. این نیرو به گیربکس ۸ سرعته خودکار منتقل می شود و سپس به هر چهارچرخ می رود که بتواند در ۶٫۹ ثانیه این سوئدی خوش استیل را به مرز صد کیلومتر در ساعت برساند.

ولوو XC90 در ایران

 

همانطورکه می دانید از اصلی ترین فاکتورهایی که ولوو در تمامی محصولات خود رعایت می کند، بهره مندی از بالاترین سطح تجهیزات امنیتی است و به این موضوع نیز شهرت دارد. روی این خودرو سیستم هشدار خواب آلودگی راننده، سیستم هشدار انحراف از مسیر، رادار نقطه کور، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل سرعت در سرپایینی، سیستم حفاظت داخل کابین در هنگام واژگونی، سیستم تشخیص عابر پیاده و گاردریل، سیستم پارک خودکار و … نصب شده است. البته روی این خودرو لیست بلندبالایی از تجهیزات رفاهی نیز نصب شده که در سه مدل Incription، Momentum و R-Design عرضه می شود.

 

ولوو XC90 در ایران

درست است که استفاده از موتور کوچک با تکنولوژی توربو می تواند مصرف سوخت را تا حد بسیاری کم کند به طوریکه در این مورد شما صاحب خودروی ۳۰۰ اسبی هستید که تنها ۷٫۷ لیتر به صورت ترکیبی می سوزاند، اما در مقابل پیچیدگی ها و حساسیت های خود را دارد و مخصوصاً با توجه به بنزین داخلی، باید بسیار مراقب آن بود.
به قیمت این خودرو می رسیم. قیمتی که افرا موتور برای XC90 در نظر گرفته بسته به نوع آپشن ها و مدل آن، بین ۴۵۰ تا ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمتی که به نظر می رسد رقیبان زیادی را در جلو آن به صف خواهد کشید.

حال تمامی مسائل به شرکت عرضه کننده بر میگردد. جایی که باید گفت هنوز محصولات ولوو آنطورکه شایسته این برند بوده در ایران عرضه نشده اند و نتوانستند جایگاه خود را پیدا کنند و امیدواریم با سیاست درست و تبلیغات هوشمند این خودروی زیبا به مشتریان علاقمند معرفی شود و بتواند در حد آن چه لیاقت دارد، به فروش برسد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

برچسب ها:

ولوو XC90
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب