icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مدل شاسی بلند BYD تاگ در بازار چین رونمایی شد

مدل شاسی بلند BYD تاگ در بازار چین رونمایی شد

به گزارش "پردیس خودرو" مدل شاسی بلند BYD تاگ در بازار چین رونمایی شد و همراه با سورپرایز بزرگی است.

چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

 

به گزارش "پردیس خودرو" مدل شاسی بلند BYD تاگ در بازار چین رونمایی شد و همراه با سورپرایز بزرگی است.اول خبر های خوب : خروجی کلی نیروی سیستم انتقال نیروی الکتریکی – هیبریدی برقی 505 اسب بخار نیرو و 720 nm نیروی رانش است,بسیار بیشتر از انچه قبلا اعلام شده بود.این مقدار نیرو باعث میشود این خودرو قدرتمندترین شاسی بلند هیبریدی در دنیا باشد.

قیمت آن نیز خوب و به صرفه است.در آغاز, BYD تنها مدل های محدود را به فروش میرساند : تانگ محدود,همانطور که گفته شد اولین مدل محدود است که تنها 98 نمونه از آن موجود است.که با یک رنگ قرمز زیبا,تودوزی و طراحی داخلی عالی و ویژگی های به خصوص دیگری همراه میباشد.قیمت این خودرو 300000 یوان چین یا 48256 دلار آمریکا میباشد.

 شاسی بلند BYD

دومین نوع مدل محدود بسیار دیوانه کننده و عالی است,یک مدل اسپورت پر سرعت با یک طراحی بدنه ی قوی و وحشی و مقدار زیادی فیبر کربن.نسخه ی نهایی این مدل تنها تعداد 200 نسخه از این خودرو خواهد بود.قیمت آن مقدار باور نکردنی 600000 یوان یا 96530 دلار میباشد.پول زیادی است اما این نسخه واقعا یک ابر ماشین با رنگ طلایی میباشد.

قیمت برای خودروهای معمولی نامحدود هنوز اعلام نشده است.تنها چیزی که مشخص است این است که قیمت ها بین 300000 یوان تا 450000 یوان می باشد.به محض اینکه اعداد دقیق را فهمیدیم به عرض همه میرسانیم.

حداکثر کمک هزینه ای که برای خودروهای پاک(سبز)مانند BYD تانگ ارائه میشود 80000 یوان است,که 31500 یوان آن را دولت مرکزی و 31500 یوان دیگر را دولت های محلی(در سطح شهر) میپردازند,و یک معافیت از مالیات خرید که 17000یوان ارزش دارد میباشد.این بدان معنی است که قیمت 300000یوان این خودرو برای خریدار به 220000 یوان کاهش میابد که به دلار آمریکا میشود 35389 دلار.این قیمت واقعا در برابر نیرو و خدمات این خودرو به صرفه است.

جالب اینجاست که,همه نسبت به خودروهای پاک کمی خشن رفتار میکنند,و میگویند چرا دولت کمک هزینه ی بیشتری ارائه نمیکند,باید توجه داشت که حداکثر کمک هزینه در پایتخت نیز تنها 48500 یوان است.

 شاسی بلند BYD

تکنولوژی ساخت BYD "تکنولوژی 542"نام دارد,یک محصول بازار که بسیار پر سر و صدا بوده است.یا این حال عملکرد آن کمی گیج کننده است.عدد 5 بیانگر شتاب زیر 5 ثانیه,4 بیانگر انتقال نیرو به 4 چرخ,و 2 بیانگر مصرف سوخت 2 لیتر در 100 کیلومتر میباشند.

BYD هنوز هم از یک عبارت بازاریابی دیگر استفاده میکند : "انتقال نیرو به 4 چرخ,دو حالته".این عبارت در بیان مشخصات خودرو بسیار بهتر است.BYD تانگ دارای سه موتور است,که نیرو را به هر 4 چرخ منتقل میکنند,و هیبریدی دو حالته هستند,و قادر هستند که یک حالت رانندگی کاملا الکتریکی(EV)یا با حالت هیبریدی – الکتریکی(HEV) را ایجاد کنند.

 شاسی بلند BYD

حالا که حرف از تکنولوژی شد,باید بگوییم که سه موتور عبارتند از یک موتور بنزینی توربوشارژ 2 لیتری و دو موتور الکتریکی.موتور بنزینی و یکی از موتور های الکتریکی در جلو(به عکس توجه کنید) و موتور الکتریکی دوم در محور عقبی قرار گرفته اند.جعبه دنده یک DCT شیش حالته ی "6HDT45"میباشد<که توسط BYD تولید شده است.

خروجی موتور توربوی 2 لیتری 205 اسب بخار و 320nm میباشد.خروجی هر موتور الکتریکی 150 اسب خار و 200nmاست(گزارشات اخیر به نیروی رانش 250nm اشاره میکردند).خروجی کلی 505 اسب بخار و 720nmمیباشد.بسیار زیاد و چشمگیر است.مقدار زیاد نیرو برای شتاب 0 تا 100 4.9 ثانیه مناسب است.نسخه ی نهایی تانگ این زمان شتاب را به 4.4 ثانیه کاهش داده است.

برای مقایسه,توربو کاینه ی پورش,دارای یک موتور 4.8 لیتری با 520 اسب بخار و 750 nm نیرو می باشد,و شتاب 0 تا 100 آن 4.5 ثانیه است.نسخه ی نهایی تانگ 0.1 ثانیه بهبود رکورد شتاب 0 تا 100 نسبت به این خودرو دارد...

 شاسی بلند BYD

 باطری لیتیوم آهن فسفات با ظرفیت زیاد 18 کیلو وات در زیر بدنه قرار گرفته است.باک سوخت در زیر باطری ها قرار دارد.حداکثر محدوده ی باتری ها 80 کیلومتر میباشد.باتری میتواند با یک اتصال 220 ولت نرمال شارژ شود.

 شاسی بلند BYD

موتور الکتریکی دوم بر روی محور عقب قرار گرفته است,قسمت مبدل دقیقا در سمت چپ چرخ سمت راست عقب قرار گرفته است.

 شاسی بلند BYD

در داخل سیستم دو حالته,تانگ دارای 4 حالت رانندگی میباشد.اولین حالت حالت الکتریکی خالص است,که با استفاده از تنها موتور الکتریکی عقب به چرخ های عقب نیرو میدهد.

 شاسی بلند BYD

دومین حالت برای حداکثر سرعت است.موتور الکتریکی عقب به چرخ های عقب نیرو میبخشد و موتور الکتریکی جلو و موتور بنزینی به چرخ های جلویی نیرو میدهند.

 شاسی بلند BYD

این حالت افزایش محدوده است.موتور الکتریکی عقب به چرخ های عقب نیرو میدهد,و موتور الکتریکی جلو به چرخ های جلویی و توسط موتور بنزینی پشتیبانی میشود.

 شاسی بلند BYD

چهارمین و آخرین حالت,این است که موتور الکتریکی عقب از دور خارج شده و موتور الکتریکی جلو به چرخ های جلویی نیرو میدهد و باز هم توسط موتور بنزینی پشتیبانی میشود.

 شاسی بلند BYD

کلیدی که همه ی اینها را کنترل میکند در یک پوشش فیبر کربن قرار گرفته است.

 شاسی بلند BYD

تانگ همراه با یک تودوزی بسیار مجلل دارای چرم و چوب بسیاری میباشد.وسایل درون خودرو همه دیجیتالی هستند.

 شاسی بلند BYD

وسیله ی پایه ی قطبنمای مغناطیسی.

 شاسی بلند BYD

بخش های دیال مرکزی در دریچه ی هوا قرار گرفته اند,ایجاد شده اند تا ذرات PM2.5 هوای کشور چین را از بین ببرند,و هوای کاملا پاکیزه ای برای سرنشینان فراهم میکند.BYD ادعا میکند که سیستم میتواند شاخص PM2.5 را در 4 دقیقه از 700 به 12 برساند.بدترین حالتی که امسال در پکن وجود داشت 543 بود,پس هوا در حدود 3.5 دقیقه پاک میشود.BYD اولین کمپانی خودروسازی است که تهویه کننده ی هوا را ارائه کرده است و در این زمینه بی رقیب است.همه ی خودروسازان دیگر چینی,محلی یا بین المللی,در حال حاضر سیستم های مشابه این کمپانی را تولید میکنند. چهره های شاد به همراه یک خودروی زیبا.BYD یک خودروی تاثیر گذار با سیستم انتقال نیروی تاثیر گذار و منحصر به فرد است.BYD باید به خاطر وارد بازار کردن این خودرو مورد تحسین قرار گیرد(مخصوصا به خاطر مدل نهایی),که یک طراحی عالی است.نظر مطبوعات چینی در مورد این خودرو کاملا مثبت است و این خودرو تیتر اصلی این هفته ی روزنامه ها بوده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب