icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مدل شاسی بلند مزدا CX-3 : "صبر کردن تا ماه اسفند کار سختی است"

مدل شاسی بلند مزدا CX-3 : "صبر کردن تا ماه اسفند کار سختی است"

به گزارش "پردیس خودرو" همه ی چشم ها منتظر هستند و روز شماری میکنند تا بالاخره فروش CX-3 کاملا جدید آغاز شود,فقط یک ماه دیگر باقی مانده است تا بتوانیم شاسی بلند کوچک مزدا را در نمایشگاه های محلی ببینیم.

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

 

به گزارش "پردیس خودرو" همه ی چشم ها منتظر هستند و روز شماری میکنند تا بالاخره فروش CX-3 کاملا جدید آغاز شود,فقط یک ماه دیگر باقی مانده است تا بتوانیم شاسی بلند کوچک مزدا را در نمایشگاه های محلی ببینیم.

با اینکه این ممکن است برای یک کمپانی خودروسازی طبیعی باشد که به روز رسانی را برای محصولش عرضه کند,CX-3 مزدا میتواند در این زمینه یک استثنای بزرگ و زیبا باشد.

پیشرفت چشمگیر در بخش شاسی بلند کوچک قسمتی است که مزدا جدیدا وارد آن شده است,و CX-3 پتانسیل تبدیل به پرچم دار این بخش شدن را دارد.

این همه شوق و اشتیاق ما مسلما از روزهای آخر سال پیش که خبرهای این خودرو منتشر شد نشات میگیرد.

 

اگر میخواهید خیالتان بیشتر آسوده شود که CX-3 یک مدل مهم برای مزدا است,پردیس خودرو که اولین رسانه ای است که این خودرو را آزمایش کرده است را دنبال کنید.

در مورد بررسی TMR  برای آغاز فروش مزدا 6 2015 ,رییس بازاریابی مزدا آلاتایز دوک اظهار داشت که مدل جدید یک مدل همه فن حریف و عالی خواهد بود.

آقای دوک همچنین بیان کرد که"ما فقط به بهترین کیفیت و رضایت مشتریان می اندیشیم,برای رسیدن به آنها بسیار تلاش کرده ایم".

"من فکر میکنم این مدل یک برنده خواهد بود,بدون شک.اولین روز وقتی که این مدل فقط یک طرح روی کاغذ بود وقتی آن را دیدیم همه یک صدا گفتیم دست به طرح آن نزنید,فقط بسازیدش.".

 

CX-3 با ارائه ی خدمات تمام و کمالی همچون موتورهای بنزینی و دیزلی,انتقال نیرو به دو یا هر 4 چرخ و جعبه دنده های خودکار و دستی یک قدم از زقبایش پیشی میگیرد.

آقای دوک میگوید"ما خدمات بیشتری حتی بیشتر از برخی رقبایمان ارائه میدهیم.این کار قرار است فروش CX-3 را حداکثر کند".

"ما قصد نداریم از مزدا3 یا مزدا 2 محافظت کنیم.این مدل ممکن است کمی از فروش مزدا3 بکاهد,ممکن است فروش مزدا 2 نیز بکاهد اما تا زمانی که از فروش محصولات کمپانی مزدا کم میکند,واقعا چندان مهم نیست".

آقای دوک گفت مزدا انتظار دارد فروش این مدل وقتی فروش مزدا 3 در سال 2015 در حال پیشبینی شدن است آغاز شود,و اینکه تاثیر این خودرو بر روی هاچ بک های کوچک و سواری ها اندک خواهد بود.

مزدا همچنین فروش مدل های همراه با موتور بنزینی و مدل همراه با موتور دیزلی را متفاوت دانست,طبق گفته ی آقای دوک فروش موتور دیزلی ممکن است تنها حدود 10% از کل فروش را در برگیرد اما تخمین اعداد و ارقام دقیق کاری بسیار مشکل است.

 

آقای دوک اظهار داشت که"هیجان انگیز است – ما با یک مدل کاملا جدید در حال وارد شدن به بخشی کاملا جدید هستیم و این واقعا از مدل کارهایی است که میگوییم بگذار امتحان کنیم و ببینیم چه میشود است".

"بی صبرانه منتظر رسیدن ماه اسفند هستم".

رییس بازاریابی گفت که فروش مدل های شاسی بلند کوچک رقیب همزمان با فروش CX-3 تنها به بالا رفتن انتظارات از این بخش بازار کمک میکند,و دقیقا به همین دلیل انتظار از مدل جدید مزدا نیز بالا میرود.CX-3 همچنین همراه با یک کاهش بودجه ی بازاریابی در پشت صحنه بوده است.

فروش مزدا CX-3 2015 از ماه بعدی  آغاز میشود,و اینکه تا ماه آینده مشخصات کامل تر و قیمت ها نیز اعلام خواهند شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب