icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش سه محصول جدید نیسان توسط جهان نوین آریا

شرایط فروش سه محصول جدید نیسان توسط جهان نوین آریا

شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی محصولات نیسان در ایران شرایط فروش سانی ،سنترا و پیکاپ ناوارا برای منطقه آزاد اروند اعلام کرد.

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-ممنوعیت واردات خودرو سبب گردیده که شرکت های وارد کننده برای ادامه بقا تشکیلات خود  به راه کارهای متفاوتی روی بیاورند. جهان نوین آریا که پیش از ممنوعیت واردات خودرو یکی از شرکت های سطح بالا در این زمینه محسوب می گردید به همین منظور سعی کرده با واردات خودرو به مناطق آزاد همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

در این بخشنامه فروش، مشتریان حاضر در منطقه آزاد اروند می توانند نسبت به خرید این خودروهای نیسان به صورت نقدی اقدام نمایند. در این طرح خودروهای به صورت فوری به مشتریان تحویل داده می شود و بیمه بدنه نیز برای تمام مدل ها در نظر گرفته شده است. باید به این نکته توجه داشت که خودروهای با پلاک اروند و منطقه آزاد به خریداران تحویل داده می شود.
جهان نوین آریا، قیمت محصولات فروش فوری اش را به این شرح اعلام کرده است:
– نیسان سانی مدل ۲۰۱۸ : ۱۳۹ میلیون تومان
– نیسان سنترا مدل ۲۰۱۸: ۱۷۲ میلیون تومان
– نیسان ناوارا مدل ۲۰۱۷: ۳۸۵ میلیون تومان
– نیسان اورون مدل ۲۰۱۷: ۳۳۵ میلیون تومان

نکته قابل تامل قیمت های اعلام شده در مناطق آزاد است چرا که برای مثال در بازار ایران، خودروی رنو استپ وی دهه های پیش  امروز با قیمتی برابر با 230 میلیون تومان معامله می شود در حال خودروی سنترا با مدل 2018 با قیمتی 172 میلیون تومان در مناطق آزاد بفروش می رسد.همین بازار انحضار طلبی و عدم مواجه خودروسازان ایران با رقبای قدرتمند خارجی سبب گردیده امروزه کشوری نظیر ترکیه خودروی الکتریکی به نظیر را رونمایی کند و ایران خودرو در حال پروژه  فیس لیفت کوییک می باشد.

شرایط فروش نیسان در منطفه آزاد اروند

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب