icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش فوری هایما S5 و پژو پارس اتوماتیک اعلام شد

شرایط فروش فوری هایما S5 و پژو پارس اتوماتیک اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا از ساعت ۹ صبح دوشنبه مورخ ۲۴ دی ۱۳۹۷ تا پایان ماه جاری، فروش نقدی با تحویل ۳۰ روزه را برای خودروهای هایما S5 و پژو پارس اتوماتیک انجام دهد.

یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-بر اساس ابلاغیه شرکت ایران خودرو در این بخشنمامه فروش فقط ۱۰۰ دستگاه هایما S5 و ۲۰۰ دستگاه پژو پارس اتوماتیک عرضه می شود. با توجه به مصوبات سازمان حمایت، فروش این خودروها با حداکثر تیراژ ۲۰ درصد ظرفیت تولید با قیمتی معادل ۵ درصد کمتر از بازار آزاد مجاز است و این بار ایران خودرو می خواهد تا با فروش فوری هایما S5 بازار این خودرو را متعادلتر کند.

اما نکته جالب افزایش قیمت پژو پرس اتوماتیک نست نسبت به فروش های فوری ایران خودرو در هفته های گذشته است. این برای بار سوم  است که این شرکت فروش نقدی پارس اتوماتیک را انجام می دهد. در بار اول قیمتی در حدود 82 میلیون تومان بار این خودرو در نظر گرفته شده و در بار دوم قیمت پژو پارس تومایتک به زیر 80 میلیون تومان کاهش یافت  اما این بار می بینیم که گویا به خاطر افزایش قیمت خودرو در بازار، بهای فروش در حاشیه بازار پارس اتوماتیک نیز افزایش پیدا کرده است.

قواعد و ضوابط مهم:
 
1 -ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، یک دستگاه از هر خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.
 
2 - کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوي شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.
 
زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 97/10/24

شرایط فروش هایما S5

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب