icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرکت های حاضر در نمایشگاه خودروی اصفهان96 مشخص شدند

شرکت های حاضر در نمایشگاه خودروی اصفهان96 مشخص شدند

نمایشگاه خودروی اصفهان از روز 3 لغایت 6 بهمن ماه 96 آغاز بکار خواهد کرد.

یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"نمایشگاه خودروی اصفهان از آن حیث می تواند مهم ارزیابی گردد که با توجه به موقیعت مکانی این شهر در مرکز ایران و همچنین وسعت زیاد استان اصفهان ، مورد توجه قشر وسیعی از ایراینان واقع می شود . همچنین این شهر بزرگ وصنعتی ایران دارای مشتریان بلقوه بسیاری بوده که شرکت های خودروی در نظر دارد با معرفی هر چه بیشتر محصولات خود ،قشر های مختلف این استان را به سوی خود جذب نمایند.

با توجه به اطلاعات بدست آمده در این نمایشگاه ایران خودرو با محصولات جدید خود نظیر دنا پلاس توربو و غیره به این نمایشگاه آمده است. همچنین ایکاپ هم با نمایش پژوهای جدید شامل 2008 و 508 در نظر دارد که معرفی مناسبی از این محصولات بعمل آورد.

سایپا دیگر قدرت برتر خودرسازی ایران هم با محصولاتی نظیر کوییک،ساینا و  انواع برلیانس ها در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و در کنار آن سایپا سیتروئن هم به احتمال فراوان سیتروئن C3 را به نمایش عمومی خواهد گذاشت.نگین خودرو هم بعنوان بزرگترین وارد کننده خودروی بازار ایران قرار است با نمایندگان استانی خود در این نمایشگاه حاضر شود اما طبق اخبار تایید نشده احتمال دارد که در غرفه این شرکت شاهد رنو مگان جدید نیز باشیم.آرین موتور که در نمایشگاه خودروی تهران با برند DS ظاهر شده بود قرار است سری محصولات میتسوبیشی را با خود به اصفهان بیاورد. کرمان موتور هم با توجه به بعد مسافتی کمتر حضور خود در این نمایشگاه را اعلام کرده و انواع تولیدات این شرکت شامل هیوندای ،لیفان و جک را در این نمایشگاه خواهیم دید.

گروه بهمن که این روزها فعالیت خود با برند هاوال را آغاز کرده قصد دارد طیف وسیعی از محصولات هاوال را با خود به اصفهان بیاورد . از همین رو پیش بینی می گردد که غرفه این شرکت با استقبال عمومی روبرو گردد.قابل ذکر است بسترن B30 جزو محصولاتی است که در غرفه این شرکت حاضر خواهد بود.

کارمانیا و مدیران خودرو هم طبق روال همیشگی هیچ یک از نمایشگاه های داخلی را از دست نداده و با محصولات فعلی خود در نمایشگاه اصفهان حاضر خواهند شد.شرکت پرشیا خودرو نماینده رسمی محصولات بی ام و هم که علاقه خاصی به شرکت در نمایشگاه شهرستان ها را دارد در اصفهان حضور خواهد داشت. البته تغییر قوانین گمرکی باعث کوچک شدن سبد محصولات این شرکت شده است و از این رو باید دید که بدون حضور بی ام و سری 7 و بی ام و X4 غرفه این شرکت همچنان دارای جذابت هست یا خیر؟

اما شرکت آرمان موتور کویر و  برند لوکسژن را باید پرچم دارد نمایشگاه خودروی اصفهان دانست چرا که این شرکت تازه تاسیس ،نمایشگاه اصفهان را فرصتی مناسب  دانسته و قصد دارد علاوه بر نمایش اکثر محصولات از قبل معرفی شده ،یک محصول جدید دیگر هم رونمایی کند .پس قابل پیش بینی است که بیشتر نگاه ها در اصفهان به غرفه لوکسژن و شرکت آرمان موتور کویر خواهد بود.

همزمانی نمایشگاه اصفهان با ایام دهه فجر فرصتی را برای شرکت های حاضر در این نمایشگاه فراهم آورده تا بتوانند شرایط فروش ویژه این ایام را اعلام نمایند.

در پایان یادآور می شویم گروه خبری پردیس خودرو ومجموعه "یک و دو "در به منظور پوشش دهی تصویری و مکتوب در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب