icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو صاحب تویوتا شوید

صاحب تویوتا شوید

شرکت ایرتویا به تازگی طرح فروش جالبی را به نام طرح پس خرید ارائه کرده است که بسیار متفاوت تر از شرایط لیزینگی موجود می باشد و کاملا به نفع مشتری است.

یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت ایرتویا به تازگی طرح فروش جالبی را به نام طرح پس خرید ارائه کرده است که بسیار متفاوت تر از شرایط لیزینگی موجود می باشد و کاملا به نفع مشتری است.

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ‌ این طرح به منظور خریدی هوشمندانه و تصاحب یک خودروی تویوتا با استفاده از پیش پرداختی کم و همچنین اقساط ماهیانه مناسب است.

در طرح های فروش لیزینگی سنتی، با توجه به بالا بودن میزان وام، رقم اقساط ماهیانه بسیار بالا می باشد و امکان استفاده از تسهیلات، عملا برای بسیاری از علاقه مندان محیا نمی شود. این در حالیست که طرح پس خرید ایرتویا به شما انعطاف و آزادی عمل بیشتری برای خرید خودروی تویوتا، نسبت به روشهای سنتی خرید با استفاده از اقساط بلند مدت با مبالغ پایین تر می دهد.

 

طرح پس خرید چیست؟

اطمینان شرکت ایرتویا به استحکام و کارایی خودروهای تویوتا زیر بنای اساسی این طرح است. در این طرح ، پس از انعقاد قرارداد، خودرو در اختیار شما قرار می گیرد. سپس، اقدام به پرداخت اقساط به صورت ماهیانه می نمایید. پس از ۲۴ ماه، شما سه راه پیش رو خواهید داشت :

۱-تویوتای خود را نگه دارید

طرح پس خرید ایرتویا به شما این امکان را می دهد که در پایان توافق، تویوتای خود را نگه دارید. کاری که شما باید انجام دهید این است که مبلغ مربوط به ارزش آتی تضمین شده خودرو را پرداخت نمایید. ارزش آتی تضمین شده خودرو مبلغی است که در زمان ثبت نام به شما اعلام گردیده و در قرارداد نیز ذکر خواهد گردید. در این صورت، مالکیت کامل خودرو به شما انتقال داده خواهد شد.

۲-تویوتای خود را بروز کنید

پس از پایان اقساط دو ساله ، شما می توانید تویوتای خود را به شرکت ایرتویا تحویل داده، و یک تویوتای جدید تحویل بگیرید. در این صورت تفاهم نامه جدید همانند تفاهم قبلی با شما منعقد می گردد.

۳-تویوتای خود را پس دهید

ارزش آتی تضمین شده خودرو ، شما را در برابر افت قیمتهای شدید خودرو در آینده بیمه می کند. اگر شما تمایل به بازگرداندن خودروی تویوتای خود دارید، ایرتویا خودرو را از شما پس گرفته و چک ارزش آتی خودرو که به عنوان ضمانت در نزد شرکت بوده است، به شما باز می گردد. البته، این درصورتی است که شما استانداردهای مربوط به استفاده از خودروهای ما شامل کیلومتر استفاده شده، نداشتن تصادف شدید، رعایت سرویسهای دوره ای و … را رعایت کرده باشید.

 

از مزایای این طرح عبارتند از :

اقساط بلند مدت با بازپرداخت ماهیانه پایین.

تضمین شدن ارزش آتی خودرو.
امکان تعویض خودروی کارکرده با خودروی صفر تویوتا، هر دو سال یکبار.
امکان واگذاری ارزش آتی خودرو به مدیران شرکتها و سازمانها.

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب