icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو طرح تبدیل برلیانس کراس از سوی پارس خودرو اعلام شد

طرح تبدیل برلیانس کراس از سوی پارس خودرو اعلام شد

پارس خودرو بدلیل عدم توانایی در تولید و تحویل برلیانس کراس از مشتریان خواست که در صورت تمایل اقدام به تعویض این خودرو با دیگر محصولات پارس خودرو نمایند.

سه شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-در ابلاغیه پارس خودرو آمده است کسانی آن دسته از مشتریانی که دارای پذیرش آماده تحویل این خودرو هستند می توانند در صورت تمایل خودرو خود را با یکی دیگر از محصولات برلیانس نظیر H320 اتوماتیک و معمولی ،H330 اتوماتیک و معمولی و H230 و H220 معمولی تعویض نمایند.

این روزهای وضعیت خودروسازی کشور اصلا حال و روز خوش ندارد و همین برند های چینی که تا چندی قبل از سوی مشتریان  خودروهایی بی ارزش برشمرده می شد امروز برای خودروسازان ایرانی خط و نشان کشیده و در تامین قطعات برای خطوط تولید کوتاهی می کنند.

دلیل امر نیز مشخص است چرا که وابستگی شدید خودروسازای کشور به برند های چینی امروز مشکل آفرین شده و خودروسازان وطنی در طول حدود نیم قرن فعالیت خود هیچگاه سعی نکرده اند که بر روی پای خود بیاستند و سعی نموده اند که با مونتاژ کاری صرف فقط به فکر سود باشند تا امروز شاهد باشیم با کوچکترین ناملایماتی و تحریم خارجی بطور کل دچار مشکل شوند.امیدواریم خودروسازان بزرگ کشور اینبار از تحریم های بوجود آمد درس گرفته سعی در خود کفایی و بالا بردن دانش فنی خود اقدام نمایند و دوباره پس از برداشته شدن احتمالی تحریم سریعا  دست نیاز خود را به سوی چینی ها و حتی غیر چینی ها دراز نکنند. هر چند که این اتفاق بعید به نظر می رسد.

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب