icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو طرح تبدیل محصولات ایران خودرو اعلام شد

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو اعلام شد

ایران خودرو برای مشتریان که دعوتنامه دریافت کرده اند و یا از مدت ارسال دعوتنامه آنها گذشته است طرح تبدیل را پیشنهاد داده است.

چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- بر اساس ابلاعیه این شرکت تقریبا اکثر خودروها به همان ترتیب ذکر شده در قرار داده با مدت زمان بیشتر تحویل خواهد شد اما خریداران محصولات رنو و همچنین کراس اوور سوزوکی باید به نحوه ارائه شده در جدول ذیل خودروی دیگری را انتخاب نمایند.قابل ذکر است این طرح کاملا اختیاری است و در مشتریان در صورت تمایل می توانند نسبت به آن اقدام نمایند.

شرایط تبدیل متمرکز و پیوسته دی ماه 97 محصولات ایران خودرو از تاریخ 05/10/97 الی 30/10/97 رأس ساعت 9 صبح مطابق شرایط و جداول پیوست اعلام می‌شود؛ لازم است نمایندگان محترم برای متقاضیان مربوطه اطلاع رسانی کافی نمایند.

  • توضیحات بسیار مهم و ضروری:

شرایط این بخشنامه فقط جهت تبدیل خودروی قرارداد متقاضیان بود و کاملاً اختیاری می‌باشد و فقط بنا به درخواست متقاضیان محترم قابل اقدام است.

  • توجه:

لازم به ذکر است که اعلام رضایت کتبی متقاضی در محل نمایندگی برای تبدیل، شرط اساسی انجام فرآیند تبدیل در سیستم نمایندگی می‌باشد و ضروریست نمایندگان محترم ضمن رعایت این موضوع کلیه تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز شکایات حقوقی متقاضیان در مورد این بخشنامه را در نظر بگیرند.

  • این بخشنامه جهت تبدیل خودروی قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش و دارای دعوتنامه بوده و دعوتنامه آن‌ها منقضی شده باشد.
  • قیمت فروش تمام خودروهای قید شده در مقصد تبدیل، بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب ماهانه شرکت و دستور العمل های جاری قیمت گذاری تعیین می‌گردد. هر زمان که به روز رسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروری تشخیص داده شود، پس از اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها، راساً توسط معاونت بازاریابی و فروش اقدام خواهد شد.

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

 

برچسب ها:

طرح تبدیل
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب