icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو طرح جدید تبدیل محصولات رنو از سوی پارس خودرو اعلام شد،سود 670 درصدی

طرح جدید تبدیل محصولات رنو از سوی پارس خودرو اعلام شد،سود 670 درصدی

گروه خودروسازی سایپا برای پایان دادن به مشکل تعهدات خود درخصوص محصولات رنو و برلیانس، پیشنهاد جدیدی را در قالب طرح تبدیلی ارائه کرده که سود ۶۷۰درصدی را برای مشتریان به همراه دارد.

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-در طرح تبدیل جدید سایپا که چهارمین فراخوان سایپا برای تعیین تکلیف تعهدات معوق این خودروساز به شمار می آید، به خریداران محصولات رنو و برلیانس پیشنهاد شده است که محصول تحریمی و غیرقابل تولید خریداری شده را به محصولات در حال تولید این گروه خودروسازی تبدیل کنند.

قیمت در نظر گرفته شده برای محصولات پیشنهادی سایپا به همراه سود مشارکت و جریمه تاخیر در تحویل خودروها به گونه ای است که مشتریان در برابر وجه اولیه پرداختی خود در سال97 حدود 670درصد سود به دست می آورند.

پیشنهاد اول سایپا برای مشتریان محصولات برلیانس است. در این طرح به مشتریانی که خودروهای برلیانس با دنده اتوماتیک ثبت نام کرده اند پیشنهاد شده تا بجای محصول تحریمی قبل، سه دستگاه خودرو کوئیک.آر در حال تولید سایپا را تحویل بگیرند. دو دستگاه از این خودروها به قیمت تیرماه97 و یک دستگاه به قیمت روز کارخانه محاسبه خواهد شد.

پیشنهاد سایپا برای مشتریانی که محصولات برلیانس با گیربکس دنده ای را ثبت نام کرده اند نیز دو دستگاه خودرو کوئیک.آر است که یک دستگاه به قیمت تیر97 و یک دستگاه به قیمت روز کارخانه محاسبه خواهد شد.

سایپا همچنین با ارسال بخشنامه ای به نمایندگی های مجاز خود در سراسر کشور اعلام کرده است که با توجه به مشکلات تامین و تولید محصولات گروه رنو چهارمین فراخوان پیشنهادی برای انجام تعهدات این گروه خودروسازی را اجرا کنند.

در این بخشنامه ابتدا به اعطای امتیاز "حق تقدم ثبت نام" اشاره شده و آمده است که شرکت پارس خودرو متعهد می شود که در صورت ورود محصولات رنو به کشور تا پایان سال جاری، حق تقدم ثبت نام را برای مشتریان قبلی محفوظ داشته و آنان را در اولویت ثبت نام قرار می دهد.

علاوه بر این، سایپا پیشنهاد داده است که خریداران ساندرو و ساندرو استپ.وی با گیربکس اتوماتیک به جای این خودروها، سه دستگاه کوییک.آر به قیمت تیرماه97 دریافت کنند. این پیشنهاد برای کسانی که ساندرو و ساندرو استپ.وی دنده ای ثبت نام کرده اند، دو دستگاه کوییک.آر با قیمت تیرماه97 است.

سایپا به مشتریانی که پیش تر خودرو تندر و پارس تندر را نیز ثبت نام کرده و به دلیل بدعهدی شریک فرانسوی خودرو خود را تحویل نگرفته اند پیشنهاد داده تا به جای این محصولات، دو دستگاه خودرو کوییک.آر، یکی به قیمت تیرماه97 و دیگری به قیمت روز کارخانه دریافت نمایند.

علاوه بر این طرح های تبدیلی، سایپا پیشنهاد دیگری هم برای مشتریان محصولات رنو و برلیانس دارد که براساس آن و در صورت انصراف از خرید خودرو تحریمی، سود 45درصدی از زمان ثبت نام اولیه خودرو دریافت می کنند و امکان ثبت نام فروش فوری یک دستگاه خودرو کوئیک.آر تولید پارس خودرو با قیمت تیرماه 97 نیز برای آنان فراهم می شود.

گفتنی است مدیران وقت گروه خودروسازی سایپا در سال97 و با وجود نشانه هایی مبنی بر بازگشت تحریم ها و قطع همکاری شرکای خارجی، بدون تامین قطعات مورد نیاز، اقدام به پیش فروش 53 هزار دستگاه محصولات رنو فرانسه و برلیانس چین کردند که پس از دورتازه تحریم ها، خط تولید این محصولات متوقف شد و انجام این تعهدات به تعویق افتاد.

واقعیت این است که توقف تولید محصولات رنو و برلیانس به واسطه تحریم های ظالمانه و بدعهدی شرکای خارجی بوده و گروه خودروسازی سایپا راهی برای تامین خودروهای ثبت نامی ندارد. از این رو، در یک سال اخیر طرح های پیشنهادی جذابی برای تامین نظر مشتریان انجام داده که باعث تعیین تکلیف تعدادی زیادی از قراردادها شده و امید می رود فراخوان چهارم نیز با استقبال روبرو و پرونده این تعهدات برای همیشه بسته شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب