icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش هیوندای آزرا و النترا توسط کرمان موتور از شنبه 22 دی ماه آغاز خواهد شد

فروش هیوندای آزرا و النترا توسط کرمان موتور از شنبه 22 دی ماه آغاز خواهد شد

کرمان موتور قصد دارد از فردا شرایط فروش هیوندای النترا و هیوندای آزرا را بصورت رسمی اعلام نماید.

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-بر اساس اخبار موثق بدست آمده کرمان موتور قصد دارد شرایط فروش هیوندای النترا و هیوندای آزرا را  فردا اعلام نماید و از روز شنبه بصورت رسمی فروش این دو خودرو را آغاز کند .البته از شرایط فروش هنوز اطلاعاتی در دست نیست ولی می توان پیش بینی کرد که با توجه جو موجود در فضای کشور فروش کرمان موتور بصورت تحویل فوری باشد.همچنین اگر این دو خودروی محبوب وارد بازار گردد قطعا به کاهش قیمت بازار منجر خواهد شد که می تواند برای مصرف کنندگان واقعی خبر خوبی باشد.احتمال میرود که فروش این دو خودرو با توجه به افزایش نرخ ارز و تعرفه واردات به ترتیب قیمتی حدود 340 و 640 میلیون داشته باشند.

همچنین به احتمال فراوان هیوندای آزرا و النترا های عرضه شده همگی از نوع وارداتی خواهند بود االبته برای اطلاع از این موضوع باید تا فردا منتظر ماند. به هر صورت با پردیس خودرو همراه باشید تا به محض اعلام شرایط فروش از چگونگی فروش این دو خودرو مطلع شوید.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

خادمي 1397/10/21
0:17:5

سهام خكرمان در گروه ج سازمان بورس قرار گرفته كه در صورت اخبار خوب جديد كرمان موتور كه در راه هست و ارايه صورتهاي مالي جديد گروه ب را تجربه و متعاقب آن رشد پنجاه تا هفتاد درصدي سهم را شاهد خواهيم بود.

علی 1397/10/25
17:51:16

چه خبری تو راه هست؟

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب