icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو عرضه تیگو 5 با 5 سال گارنتی

عرضه تیگو 5 با 5 سال گارنتی

شرکت مدیران خودرونمایندگی رسمی محصولات چری قصد دارد برای اولین بار یک خودوری چینی را با 5 سال گارانتی به بازار عرضه کند.

یکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت مدیران خودرونمایندگی رسمی محصولات چری قصد دارد برای اولین بار یک خودوری چینی را با 5 سال گارانتی به بازار عرضه کند.

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" شرکت مدیران خودرو  در حالی  این اقدام را انجام داده است که کلیه رقبای داخلی و چینی دارای چنین مدت زمان گارانتی نمی باشد.مدیران خودرو امیدوار است که از این مهم بتواند در بازار پر رقابت خودروهای داخلی و چینی بعنوان یک برگ برنده استفاده نماید.

این اتفاق مهم در شرایطی اتفاق می افتد که اکثر مشتریان ایرانی از پایین بودن کیفیت محصولات داخلی و چینی به ستوه آمده اند و این حاکی از درایت و هوشیاری مدیران این شرکت و شرکت مادر دارد.

شرکت مدیران خودروتولید کننده خودروهای سواری ام وی ام در کشور محصول لوکس دیگری را با  برند چری و نام تیگو 5 روانه بازار خواهد نمود ، این خودروی  اس . یو. وی جدید و زیبا که در ساخت آن از حضور تیم طراحی و مهندسی خبره  اروپایی که در تولید خودروهایی چون مرسدس بنز ، پورشه و فورد  حضور داشته اند بهره گرفته شده است.
در ساخت  قطعات خودرو نیز از قطعه سازان بزرگ جهانی چون شرکت آمریکایی جانسون، بوش ، ولئو بسیاری دیگر از قطعه
سازان بزرگ دیگر بهره گرفته شده است، موفقیت فروش و رضایتمندی بالای مشتریان در بازارهای جهانی  منجر به  ارائه گارانتی
5 سال یا 150000 کیلومتر گردیده است تا نشانی باشد از حضور نسل جدید خودروهای چینی  با کیفیت مشابه با خودروهای ژاپنی و
کره ایی  و قابلیت اعتماد بالای آنها که آنرا در بازارهای جهانی به خوبی اثبات نموده اند.
شنیده ها حاکی است که مدیران خودرو برای گل سرسبد محصولات خود تیگو5  برنامه های ویژه ایی را در نظر گرفته که به زودی
باید منتظر اعلام آنها باشیم.

در هر حال امیدواریم که خودرو سازهای داخلی به جای شاخ و شونه کشیدن برای مشتریان خود به فکر بالابردن کیفیت محصولات خود باشند تا بتوانند مانند همتایان خارجی خود عمل کنند تا شاید یک آشتی ملی بین خودرو سازهای داخلی و مردم ایجاد گردد.

برای اطلاع و بررسی مشخصات فنی تیگو 5 اینجا کلیک کنید.

 

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب