icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو عرضه BMW X۵ به زودی در بازار

عرضه BMW X۵ به زودی در بازار

طبق گزارش ها و عكس هاي منتشر شده از BMW X5 جدید، تخمین زده می شود که این ماشین با دو موتور توربو شارژ V8 و قدرت خروجی 600 اسب بخار وارد بازار شود. این نسخه ممکن است بلافاصله بعد از حالت استاندارد یا نهايتا كني با تاخير از ورود مدل  اصلي وارد شود.

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- شركت بي ام و آلمان قصد دارد تا نسل بعدیBMW X5 و X5 M كه در حال آزمایش در جاده ها است  را در سال جاری به بازار عرضه كند. طبق برنامه ريزي هاي انجام شده توسط بي ام و سری جدیدX5قرار است  با Porsche Cayenne رقابت كند. نسل جدید X5 از پلت فرم مشابه (CLARمعماری خوشه ای) پلت فرم 7 سری استفاده خواهد کرد. این پلت فرم از فولاد، آلومینیوم، فیبر کربن و ساخت منیزیم پشتیبانی می کند؛ بنابراین، سبک ترین X5 های موجود، وزن آنها را نسبت به (2030Kg) xDrive35i کاهش می دهد.

طبق گزارش ها و عكس هاي منتشر شده از اين خودروي جديد تخمین زده می شود که ماشین نمایش داده شده با دو موتور توربوشارژ V8 و قدرت خروجی 600 اسب بخار وارد بازار شود. این نسخه ممکن است بلافاصله بعد از حالت استاندارد یا نهايتا كني با تاخير از ورود مدل  اصلي وارد شود. منابع نزدیک به BMW گزارش کرده اند که  X5 جدید دارای موتورهای چهار، شش و هشت سیلندر است. البته اين شركت قصد توليدهیبرید اين مدل را نيز دارد. به نظر مي رسد نسخه به روز شده X5 كه از سال 2013 وارد بازار شده است، در ماه های آینده وارد بازار شود.

انتهای خبر

برچسب ها:

BMW X5بی ام دبلیو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب