icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آغاز فروش اولین شاسی بلند هیبریدی در ایران – لکسوس NX300h

آغاز فروش اولین شاسی بلند هیبریدی در ایران – لکسوس NX300h

شرکت ایرتویا نماینده رسمی محصولات لکسوس و تویوتا در ایران برای اولین بار اقدام به فروش لکسوس هیبریدی NX300h نموده است. ؟

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت ایرتویا نماینده رسمی محصولات لکسوس و تویوتا در ایران برای اولین بار اقدام به فروش لکسوس هیبریدی NX300h نموده است. ؟

 

 

 

لکسوس NX300H

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" سال گذشته بود که شرکت ایرتویا برای مدت محدودی  به فروش خودروی لکسوس NX  اقدام کرده بود . در همان زمان پیش فروش خودروی فوق در کمتر از 2 ساعت به اتمام رسید. اما این شرکت حالا نسخه هیبریدی لکسوس NX را روانه بازار ایران کرده و انتظار می رود که  پیش فروش این شاسی بلند خوش چهره هیبریدی شروع نشده ، تمام شود.

لکسوس NX300hاز یک نسخه ارتقا یافته از سیستم هیبریدی استفاده می‌کند که مختص این مدل جدید توسعه داده شده است. این سیستم از یک موتور ۲٫۵ لیتری بنزینی با چرخه اتکینسون در کنار یک یا دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند و مشتری می‌توان میان سیستم دیفرانسیل دو یا چهار چرخ متحرک انتخاب کند. در هر حال، انتظار می‌رود که سیستم هیبریدی تا ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت ایجاد کند.  لکسوس مصرف سوخت کلی ۴٫۳ لیتر را در هر ۱۰۰ کیلومتر برای NX درنظر گرفته است و برآورد آلودگی این مدل، تولید کمتر از ۱۲۰ گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر است.

طول لکسوس NX ، معادل ۴۶۳۰ میلی‌متر است. این خودرو ۱۸۴۵میلی‌متر عرض دارد و ارتفاع آن ۱۶۴۵ میلی‌متر است. پنج نوع تریم برای این خودرو ارائه خواهد شد. اولین تریم با دیفرانسیل جلو، S است که تریم‌های با دیفرانسیل‌های با دیفرانسیل چهارچرخ متحرک SE، Luxury، F Sport و Premier همراه با آن عرضه می‌شوند.

 

شرایط فروش لکسوس nx300

 

مالیات بر ارزش افزوده بر عهده شرکت بوده که در قیمت نهایی خودرو (در فروش نقدی و اقساطی) لحاظ گردیده است.

در فروش نقدی و نقدی اعتباری هزینه شماره گذاری و فیش عوارض ۱۰ درصد از مبلغ پیش پرداخت کسر گردیده است و خریدار شخصا متعهد به پرداخت این مبلغ در محل شماره گذاری می باشد.

در صورت تغییر مدل خودروها به ۲۰۱۶، شرکت اختیار پیشنهاد مدل ۲۰۱۶ و اخذ مابه التفاوت از مشتریان را دارد.

پرداخت هزینه بیمه بدنه و هزینه ترهین در فروش اقساطی ۱۲ ماهه اجباری می باشد.

در شرایط فروش مشارکتی قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت فروش نقدی در زمان تحویل با کسر سود مشارکت و مبلغ تخفیف نقدی تعیین می گردد.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

 

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب